geen geduld

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hilles, 24 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hilles

Hilles Lid

21 apr 2007
    11
    0
    0
    zorg
    Brabant
    Sjonge jonge.....ben pas 5 weken zwanger en vind het veel te lang duren. haha
    Moet gewoon nog wachten tot 24 dec., totdat ik moeder word.
    Hebben meer mensen hier last van?

2. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    ja had ik in het hele begin ook maar als ik er nu op terug kijk gaat het eigenlijk best snel raar is dat. over 5 weken ben ik alweer op de helft de tijd vliegt lijkt het nu haha

ik denk dat het komt omdat je in het begin nog geen buikje hebt en nog geen levend bewijs behalve de twee strepen op je test.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Voor je het weet ga je met zwangerschapsverlof, echt waar!
    Ik verbaas me er iedere dag over hoe snel mijn zwangerschap verlopen is.
    Groetjes, Anakin.

4. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Pffffff ik vind het ook zoooo lang duren! Was ik maar alvast op de helft ipv op 1/4de maja gelukkig gaan we nog 3 weken op vakantie er tussen in en met werken en veel sociale contacten zal het wel zo om zijn! :rolleyes:

5. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

7 mrt 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi!

ja heb ik ook! vreselijk lang duurt het allemaal,
    zit bijna iedere dag op de site en zie dan 5week 5 dagen 5 week 6 dagen enzzz...

komt denk ik idd ook door het feit dat je nog niks kunt zien!
    succes met wachten :)

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee dat heb ik niet dat ik heb van wat duurd het nog lang voor dat ik mama ben.
    ik heb wel dat ik het lang vind duren voor dat je weer naar de gyn kan voor een echo (is maar 3 weken maar lijkt wel eeuwig)

7. Hilles

Hilles Lid

21 apr 2007
    11
    0
    0
    zorg
    Brabant
    We hebben het ook best druk tussendoor. 22 mei op vakantie, 2 juni terug.
    Dan 26 juni jarig, 29 juni trouwen, 15 juli vriend/man/aanstaande jarig, 19 juli stiefzoontje jarig.
    En daarna ook nog een hoop te doen.
    En idd...je ziet nog niks, voelt nauwelijks iets..

Komt ook nog bij dat ik niet vrolijk ben, omdat ik nu dus echt moet stoppen met roken.

Wat zeur ik nou....moet blij zijn dat ik zwanger ben.

Maar even spuien is ook fijn ;)

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ik vind het ook lang duren.
    vooral nu zit er gewoon op te wachten tot
    mijn meisje komt.

9. Hilles

Hilles Lid

21 apr 2007
    11
    0
    0
    zorg
    Brabant
    meer kunnen we niet doen he? :)

10. Niet meer actief

Ik vind het ook erg lang duren, ik ben nu 22 weken.

En we hebben het hartstikke druk, want we gaan over 5 weekjes trouwen. Maar toch vind ik het langzaam gaan.
    Ik ben echt super ongeduldig en ik kan niet tegen wachten! Ben zo benieuwd hoe de kleine eruit ziet!
    Over 12 weken begint mijn verlof (deze week niet meer meegeteld dan :D ).

11. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    De eerste 12 weken vond ik ook zoooo tergend langzaam gaan. Een vreselijke periode. Vanaf 17 weken voelde ik de kleine en daardoor begon de tijd echt te rennen. Ik geniet van elk moment. Echter nu de datum nadert vind ik het weer langzaam gaan...... Tis ook nooit goed!

12. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    iik vind het eigenlijk best snel gaan. Misschien komt dat ook omdat ik in ronde 1 al zwanger werd! En zo gaat het natuurlijk heel snel. Lijkt net alsof ik gisteren nog getest heb! Maar ben alweer 14 weken zwanger!

Liefs Kiss

13. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

7 aug 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    nou meid dat had ik ook hoor dacht toen ik 16 weken was pffffffffff wat moet ik nog lang en nu zit ik de wachten op de weeen die nog steeds nergens te bekennen zijn op voorweeen na dan maar die doen niet wat ik wil dat ze doen

liefs

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik vond de eerste weken langzaam gaan, maar nu gaat het me haast te snel. :D
    Ondanks dat ik volledig in de ziektewet zit, vliegt de tijd voorbij, maar nu ben ik trouwens wel bijna elke week in de weer met een bezoekje aan het ziekenhuis, ik denk dat het daardoor ook sneller lijkt te gaan.

15. Niet meer actief

ik vind de eerste weken ook het langst duren maar idd zodra je het gaat voelen enzo dan gaat de tijd sneller
    voor je het weet is je kindje er

16. Niet meer actief

Ja hier was het precies zo... totdat ik met verlof ging en nu.... kan ik niet wachten totdat hij er is hahahaha

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Voor iedereen die zo ongeduldig is hoop ik dan maar dat de kleine zich op tijd aan dient, ik ben nu al bijna 9 weken met verlof.

18. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Pff,ik vind het ook zo langzaam gaan.Komt ook misschien omdat we het vrij snel verteld hebben.Krijg nu wel het idee dat het ietsje sneller gaat,maar we tellen de dagen af naar de 20 weken echo in de hoop dan het geslacht te weten.Volgende week de 14 weken echo!Jippie! :D

19. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ik heb echt niet het idee gehad dat de tijd zo langzaam ging! ik vind het juist heel snel gaan!

Alleen nu mijn laatste weekjes aanbreken, ben ik idd heel erg nieuwsgierig naar mijn kleintje!

Maar geniet er maar van time flies!.!.!
    eerlijk waar, het is echt zo voorbij!

20. liedel

liedel Actief lid

11 feb 2007
    264
    0
    0
    JA, dat heb ik ook. Ik kan niet wachten totdat ons kleintje geboren is, maar voor mijn gevoel duurt dat nog zoooooo lang...
    Ach ja, geduld is een schone zaak, zeggen ze :)

Deel Deze Pagina