wij verwachten in maart ons 3e kindje. De andere 2 heten Mirthe en Laurens. Voor een meisje hebben we al een goede naam, voor een jongen nog niet iets waar we beide écht enthousiast over worden. Ik ben benieuwd naar suggesties vanuit jullie die hier een btje bij passen!
Ik vind Laurens een hockeynaam. Dat bedoel ik niet slecht, want ik vind veel hockeynamen ook leuk.. zo ook Laurens. Mirthe vind ik ook leuk, maar dan weer geen hockeynaam. Hier een link met hockeynamen: https://mens-en-samenleving.infonu.nl/diversen/144237-hockeynamen-van-charlotte-sophie-tot-olivier.html Misschien zit er wat tussen. Ik ben fan van Nathan!
Caspian Silvijn Iskander Vincent Bastiaan Olivier Thijmen Samuel Julian Dinand Marijn Merlijn Thomas Yannick Kieran Rowan Rogier Wessel Olaf Fabian Jurjen Joren Seger Gabriël Floretijn Marcus Stefan Sander Thijs Arnout Lennart Floris Jelle Lars Marnix Jochem Tobias Tristan Vigo Ruben Roderick Jesper Matthijs Daniel Benjamin Michiel Roland Valentijn Jurgen Matthias
Christiaan Ismael Jelmer Tygo Jurriaan Rutger Victor Faber Abel Hidde Harmen Sjoerd Jasper Joris Maurik Maurits Dorian Justus Marius Clement
Silvijn Quinten Quintijn Quirinus Florian Julian Julius Fabian Faber Kaj/Kay/Kai Maurits Casper Caspian Valentijn
Leuke namen, wij hadden het volgende lijstje: David Marcus Adam Abel Felix Simon Arthur Robin Tobias Casper Thomas Ruben Benjamin Olivier
Eerste namen waar ik aan dacht: Jelmer, Quinten of Tristan Verder: Arthur, Boris, Casper, Daniël, David, Fabian, Fedde, Gideon, Jasper, Jelmer, Jesper, Jochem, Julian, Julius, Nathan, Olivier, Pepijn, Pieter, Romijn, Ruben, Samuel, Sander, Tobias, Wessel, Willem, Yannick
Merijn Falco Joppe Job Arnout Jasper Juliën Niels Floris Olivier Wessel Benjamin Thomas Remon Hugo Vincent Pepijn
Mijn zoons heten Hugo, Pepijn en Joris. Die vind ik allemaal mooi klinken bij jouw namen. Verder nog Koen, Casper, Olivier, Daniël, Lucas of Jeroen