heb ik ook hoor, die naam valt bij mij in dezelfde categorie als Bloem en Kers. Misschien heel apart, maar ook niet mijn ding. Ik moet altijd denken aan als Bloem dan met de heer Kool trouwt
Wij hebben zelf al Siem en ik vind Seppe heel mooi, maar Siem en Seppe zou een beetje vreemd zijn als het een jongetje wordt. Mats vind ik leuk, verder nog: Noud Mees Sebas Lenn Melle Jorn Niet heel apart, maar ook geen top 10 namen... Trouwens...topic staat onder verkeerde deel, dus zal binnenkort wel verplaatst worden naar babynamen! Liefs
Onze zoon heet Boet. Hebben hier hele leuke reacties en vinden het zelf een hele stoere naam. Nu weer zwanger van een Jongen en gaan waarschijnlijk dit keer voor Mats of Duc
Ik vind Ravi erg leuk, las nu net op internet dat Sophie Hilbrand een zoontje heeft gekregen die ook Ravi heet! Verder vind ik Mick een leuke naam of gewoon Tim of Lars
Aparte jongens namen: Hmm op mijn werk komen weleens aparte namen voorbij. Misschien heb je hier iets aan? Arne Dylan Ticho Ward Tijn Joe Per Jay Aron Remo Jarno Tjerk Ryan Beau Ries Ype Zelf ben ik meer van de gewone namen. Succes!!
We hebben hier een Tijn en een Naut (vinden wij uiteraard erg leuk) Zijn nu ook hard aan het denken voor de 3e Ik vind leuk: Mink Tuur Jess
Mijn zoontje heet Sten, een kei stoere naam! Over 5 weken ongeveer wordt onze tweede zoon geboren maar we zitten nog met een dilemma.....welke naam? Tijn of Finn, wie kan helpen?
Ik vind persoonlijk Sep niet zo leuk. Wij zeiden vroeger thuis altijd 'Sep de Dep' als je iets doms deed. Wij hadden voor een jongen de volgede namen overwogen; Roan (ook zonder w uitspreken) Mees Jip Finn Senn Succes
Yani, yen, sean, dirk, jip, puk, cole, conn, sjoerd, jay, josh, sibbe, tjibbe, jippe,joppe, mack, mick
@klusser: grappig, wij hebben bijna dezelfde namen op het lijstje staan! Ook al is het nog heel pril bij ons, we denken toch al na over namen. kees teun wout wouter jim (uitspreken als j en niet als dj) tijn bas boris job/jop joris