Hoi allemaal! Wij zijn op zoek naar een naam met een lettergreep, voor zowel een jongen als een meisje. Graag een naam welke niet veel voorkomt en wat chiquer aandoet. Bijvoorbeeld voor een meisje: S.ue, M.aeve Bijvoorbeeld voor een jongen: B.eau (te veel voorkomend) Namen met een M en L zijn niet mogelijk ivm achternaam. We houden van "echte" namen. Dus geen Wolf of Sip oid Hoop dat jullie ons kunnen helpen Bedankt!
meisje: Flo May Fee Lot Ciel Free Viv Floor/Fleur Babs Fran Jet Joes Nell Toos Jongens Fré Dré Rein Rien Wies Tars Lard Zo iets? Emilie
Fleur Femme Faye Jane Lou Fearne Mae Caat Fien Meijs Lien Eef Bo Soof Jill June Noor Ruth Jan Mats Tijn Finn Rik Sam Yves Stijn
Ik vind 1 lettergreep vaak niet chique,maar eerder stoer bij een meisje. Chique is vaak toch meer lettergrepen. Liv Fien Mijs Pleun Saar Jaan Teun Lars Dex Nout Wout Steef Jack Bram
Ik vind alle afkortingen (zoals Sue) niet echt chique. Wel als je een klassieke naam doet en vervolgens afkort in het dagelijks gebruik, bijv. Claire is één van de weinige eenlettergrepige namen die wél chique zijn, wat mij betreft In die categorie: Claire Fleur Laure Belle Joie Aure Lou (eigenlijk ook een afkorting, maar zeldzaam genoeg klinkt deze redelijk chique)
Claire Floor Ann Elle Roos Joy Fleur Noor Saar June Lynn Belle Claire Liv Max Pax Mats Will Bram Tijl Daan Luuk Vince
Bedankt voor de reacties! Zitten zeker leuke namen tussen. Ga ze even goed doornemen. Reacties blijven welkom
Vooral dat "echte" namen & ook nog chic is moeilijk, maar dat wist je, denk ik, al Ze voldoen niet allemaal aan je eisen, maar misschien kun jer toch wat mee. Aaf Brecht: unisexnaam Blanche Dimph Joan : djoon JayneGrace Joyce Kris Nymphe : nimfPuck Rixt Stance - Stans Tess Quint Jules Phos : Phin : is wel een afkorting nl. Phineas Guy Brecht: unisexnaam Neil - Niel Boyd Seth Ralf - Ralph Tijl Flynn Stijn Just Brice Walt Floyd Glenn James Scott
Vaak zijn chique namen wat langer. Meisjesnamen: Fleur Claire Liz Lou Pomme Jongensnamen: Max Luc / Luuk Fons Jorg Carl Coen