Wat zouden jullie denken dat het word als jullie deze echo foto's zien? Ze zijn gemaakt met 14,5 weken. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
sommige foto's moeilijk .. aan de hand van de 2de foto denk ik een jongen. denk daar een balzakje en piemeltje te zien.
jullie weten zeker een jongen? De mevrouw denkt ook een jongen maar achteraf toen ik het filmpje voor de 2e keer ben gaan kijken viel mij pas op dat ze heel erg vaak naar het geslacht heeft zitten kijken alsof ze eigenlijk aan twijfelen was. Daarbij van mijn 1e zoontje vind ik dat je het echt duidelijk kunt zien maar bij deze niet zo. Vooral niet nu ik het topic van Droebeltje heb gezien daar lijkt de 2e foto van mij hetzelfde als haar eerste foto bij haar 15 weken echo. Nu krijgt ze toch echt een meisje. Ook op een ander forum zag ik bij iemand die had rond 15 weken echo gehad zou ook jongen krijgen maar krijgt ook een meisje en haar foto lijkt ook precies op eenzelfde als eentje die ik heb daardoor begin ik erg te twijfelen ook omdat ik bij sommige foto's niks tussen de beentjes zie en soms weer wel. Ook zie ik hier geen duidelijke scrotum wat ik bij anderen en mijn 1e zoontje wel duidelijk zag ben zo confused now
Wat zie jij dan op de 1e foto als ik vragen mag? Ik zie alleen maar 2 strepen meer niet of ben ik nog zo scheel
dankje voor jullie reacties. Dan kan ik er echt vanuit gaan nu dat ik dus echt een prachtig zoontje erbij ga krijgen