Hoi ik heb oudjaarsdag (vrijdag) een miskraam gehad. Daarna heb ik de verloskundige gebeld ze bevestigde dat telefonisch en heeft de afspraak voor 13 jan laten staan. Ik vind dat te lang duren dus heb voor vanmiddag een afspraak gemaakt. Ik heb ook maar kort gevloeid. Nu heb ik paar vragen: Hoe heeft de verloskundige bij jullie gereageerd? Mocht je meteen komen? Welke testen hebben ze gedaan of verliep dat gesprek? Hoe lang duurt het voordat de zwangerschapshormonen niet meer zichtbaar zijn? Ik ben benieuwd naar jullie reactie. BVD gr Miccie
Hoi Micci, dus je was al 8 weken toen het misging? Dus dan heb je het vruchtzakje wel herkend, neem ik aan? Het is heel verstandig om een echo te laten maken om te kijken of alles weg is. Het hcg verdwijnt binnen 6 weken, maar pas vanaf het moment dat je baarmoeder helemaal leeg is. Sterkte! Suus
Hoi suus, ik denk dat ik 6 weken was maar zeker weet ik het niet want ik heb een onregelmatige cycles. Ik weet niet zeker of ik het vruchtzakje gezien heb, misschien toen ik op het werk was maar dan doe je daar geen grondig 'onderzoek'. Hoe ging dat bij jou? Mocht je meteen naar de verloskundige en deed ze iets van onderzoek. Ik zit dus al 6 dagen thuis zonder enige bevestiging, vanmiddag om 17:00 mag ik komen.
Ik heb alle keren echo's gekregen. Dat is bij jou ook aan te raden, zeker als je niet zeker weet of je het vruchtzakje bent kwijtgeraakt. Veel succes vanmiddag! Suus
ik had afspraak voor intake staan bij vk, maar daarvoor ben ik gaan vloeien en ben door naar het zh kunnen gaan naar de gyn, inwendige echo gekregen en niets te zien behalve dik slijmwand in baarmoeder, bloed geprikt en na het weekend toen moest ik terug komen, (het weekend het vruchtje verloren) maandags inwendige echo gekregen, baarmoeder helemaal schoon, eierstokken nagekeken, ook schoon, en uitslag hcg waarde van bloedprikken was 25.. heb daarna nog 2dgn gevloeit en toen niks meer.. heb de vk moeten bellen voor afspraak te vervallen en ik heb met ze een heel gesprek gehad over de mk over mijn gevoelens etc.. de week erna zwangerschapstest gedaan en die was nega, dus toen was voor mij ook een teken, oke er is dus niks meer van hcg.. succes vanmiddag!
Hoi ik heb vrijdag redelijk wat bloed met stolsel en de volgende dag nog een beetje bloed met beetje stolsels,zondag en maandag ook een heel klein beetje, dinsdag en woensdag al niets meer. Vandaag doet mn onderbuik best veel pijn, krampen enzo maar geen bloed of stolsels meer en de 6de dag nog steeds een duidelijke positieve test. Met de verloskundige heb ik die vrijdag even telefonisch contact gehad en dat was het. Als ze geen bloedtest doen, moet ik er dan om vragen? en de echo?
Kramp is niet per se een goed teken. Er valt niets meer te krampen als je schoon bent. Dus die echo is een must. Daar moet je absoluut om vragen. Die hcg-test is van minder belang. Tenzij je een bbz vermoedt. Die positieve test kan max 6 weken aanhouden, dat is op zich niet verontrustend. Suus
hoi, ok dan weet ik wat ik moet vragen als ze daar zelf niet over beginnen. Ik vermoed geen bbz, zou ook eigenlijk niet weten wat ik dan moet voelen. bedankt voor de info
Zojuist mn afspraak bij de verloskundige gehad. Ze zag een lege baarmoeder waarvan de wanden tegen elkaar zaten. Maar ze dacht wel aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en daarom moest ik meteen naar het ziekenhuis. Gelukkig was dat niet het geval, waarschijnlijk heb ik ook al een volledige miskraam gehad. Ik moet voor de zekerheid nog 2 keer bloedprikken en nog 1 inwendig onderzoek over een week. Waarschijnlijk is het al heel vlug afgestoten door het lichaam waardoor ik zo weinig last van de miskraam heb gehad. De krampen van vandaag hebben ze geen verklaring voor gegeven. Ik ben zo happy dat het goed zit. Raar eigenlijk ik was zo verdrietig dat ik een miskraam had en nu ben ik blij dat ik niet meer zwanger ben (want dan had ik een bbz gehad). Heel raar gevoel.... Verloskundige heeft excusses aangeboden dat ze niet eerder contact had opgenomen.. het is goed zo. Ben zo blij dat het weer goed zit vanbinnen.... bedankt voor jullie antwoorden!
Fijn om te horen dat ze het nu grondig uitzoeken. Zo hoort het eigenlijk ook hoor. Hoop dat je snel nog verder opknapt! Suus