korte broek/rokje

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    Ik was vandaag bij de primarkt en zag allemaal meiden lopen met een rokje of broek die waren zo kort als ze zouden bukken zag je hun ondergoed en die broekjes konden dienen voor onderbroek misschien ben ik ouderwets maar me dochter hoeft daar echt niet mee tegaan lopen later dragen jullie zulke kleding of vind je het goed als je dochter er zo bij loopt?

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja hoor, moeten ze lekker zelf weten.
    Als je er fel op tegen bent doen ze het toch wel, alleen dan kleden ze zich elders om (tenminste, zo was ik wel haha)

Ze worden vanzelf wijzer en ouder.
    Ik probeer gewoon een goede basis mee te geven en daar moeten ze het mee doen.

Trouwens, hoe zie je ondergoed bij een kort broekje?

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

ik heb daar geen problemen mee zolang haar gedrag niet hoerig is is kleding maar kleding en zegt niet zoveel als haar als persoon, als ze het kan hebben why not? ben zelf ook jong geweest en ook een periode met uitproberen gehad..

Ik zou er meer een "probleem" mee hebben als ze bv 25 i en zich kleed als een h**r dan is ze oud en wijs genoeg om beter te weten.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik droeg ze ook toen ik nog wat jonger was. Dan ga ik niet zeggen dat mijn dochter dat niet mag. Vind het sowieso geen probleem, het is bloedheet.

5. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb nu ook zo'n kort spijkerbroekje aan. Vind ze super leuk en zitten heerlijk. Kan 'm ook omrollen maar dat heb ik niet

6. Mama Roos

Mama Roos Fanatiek lid

29 jun 2012
    1.061
    1
    0
    Werk als Verzorgende IG in een gesloten pg afdelin
    Twente
    Ligt er aan hoe oud de meiden zijn? Op een gegeven leeftijd kun je het denk ik niet meer tegen houden...
    Mijn dochter is nu 4,5 en ik zorg ervoor dat als ze een rokje of jurk draagt dat ze daar altijd een onderbroekje met pijpjes onderaan heeft, ik vind dat netter staan en zo kan ze ook lekker spelen zonder dat ze op moet letten of iemand haar billen ziet.

7. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Tja, ik zou het niet leuk vinden als mijn dochter er later zo bij zou lopen....je hoeft tenslotte niet alles te laten zien, toch?

Maar ja, aan de andere kant........echt tegenhouden zal moeilijk gaan, zeker als ze een jaar of 16 zijn, dan doen ze toch wel waar ze zelf zin in hebben.

Ik droeg vroeger met stappen ook sexy kleding, als ik nu foto's terug kijk van toen, denk ik ook "had ik dat echt aan"? hahahaha:D

8. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Grappig,

hier het omgekeerde (bij mij dan).
    Ik draag niet graag korte broekjes/rokjes (korter dan knie) of een beetje spannende, uitdagende kledij. Liever lange rokken en iets wijdere t-shirts
    Ik voel mij dan altijd bekeken en ben bang dat er een tiet of zo gaat uitfloepen, maar manlief wil dat ik dat meer draag.
    Wat hij daar nu zo sexy aan vindt, geen idee.

9. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Het hangt echt van de leeftijd af.. maar wat mij gewoon opvalt is dat die jonge meiden (11+) vaak niet doorhebben hoe ze erbij lopen en wat dat kan losmaken in een man die daar gevoelig voor is.
    Wat dat betreft ben ik van de categorie voorkomen is beter dan genezen!

10. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Njaa ligt er een beetje aan hoe je t doet...

Ik heb ook 2 van die zie poes net niet jurkjes whaha
    Maaaaaar ik draag er ALTIJD een legging onder en als t even kan zelfs 2..
    Tis teouwens niet zo erg als k zou bukken dt je alles ziet hoor.. En daarbij als ik Zoiets aan heb buk ik netjes door de benen ipv kont omhoog! Haha

11. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ikzelf ben 26 jaar en ik draag wel van die shorts.
    Gisteren had ik een jurkje aan waarvan ik vond dat t kwa lengte wel kon maar met bukken niet super handig was.
    Ik los het dan gewoon op door daar een short of boxershort onder te dragen.
    Rokjes heb ik zelf niet echt..

12. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

kort spijkerbroekje vind ik geen punt maar een spijkerrokje zo kort dat als je bukt je bilnaad kan zien vind ik echt not done .. trek er dan een legging onder aan ofzo ..

13. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Daar zit ik niet meer hoor. Zolang ze er wel ''netjes'' bijloopt en zich netjes gedraagd. (dus niet alleen voor de jongens)
    Ik had het ooit ook wel aan, vind dat heerlijk, vooral als het zo warm is als nu.

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

mee eens!

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    zullen we ruilen?! mijn man wordt altijd boos als ik iets te korte kleren aan heb zit de hele tijd achter me aan te vitte trek je shirt omhoog. gister lange jurk aan gedaan en wezen zwemme ma mijn jurk scheen een beetje door waardoor je mijn string een beetje zag, nou meneer wilde dat ik ff een legging aan ging doen met dit hete weer pfff. kweet nie ma volgens mij is ie bang dat een andere man zal kijken *zucht*

16. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Vind dit best shocking; je mag toch zeker zelf wel bepalen wat je aantrekt of niet soms? Zou daar echt schijt aan hebben.
    Dat je je een beetje normaal aankleed oke (dus geen bilnaad bij bukken of eruit puilende tepels) maar voor de rest heeft hij daar geen zak mee te schaften lijkt me.

En dan nog, dan kijkt een andere man..Is heel normaal hoor,mensen lopen nu eenmaal niet met oogkleppen op. Dat je een relatie hebt betekend niet dat je geen knappe van minder knappe mensen kunt onderscheiden;)

17. Fireball

Fireball Actief lid

27 jul 2012
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    ach zolang het beschaafd is door een gewone onderbroek er onder te doen en een gewoon leuk shirtje zie ik er niet zo veel kwaad in. je moet er wel het figuur voor hebben. dus geen flubberbuik of hele dikke bovenbenen net als ik. dan vind ik het lelijk.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ons buurmeisje liep in van die superkorte rokjes en broekjes...
    Hoogtepunt was toch wel dat ze op pumps en in dr bikini over straat liep.

Aan dr kleding was ook altijd duidelijk te zien of dr vader thuis was want dan kwam ze echt zo de deur niet uit :)

Duurde 1 zomer! Nu draagt ze nog steeds wel gewaagde kleding als ze uit gaat... Maar niet meer puur om te showen op straat.
    En de rokjes zijn toch wel net wat langer heb ik het idee.
    Het was duidelijk "een sprongetje" :)

19. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Bij een kort broekje valt volgens mij verder weinig te zien dus daar zou ik geen moeite mee hebben.
    Een heeel erg kort rokje wel, mijn moeder liet me altijd uitgebreid bukken in de winkel:p En toen vond ik dat natuurlijk enorm flauw maar ik moet toegeven dat ik nu hetzelfde zou doen met mijn dochter:D

Dus hier voor dochterlief geen extreem korte rokjes;)

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Loop er zelf ook nog wel eens sexy bij :D

Love it

Deel Deze Pagina