korte broek/rokje

Discussie in 'De lounge' gestart door mammievan2, 27 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Een heel kort rokje is niet helemaal mijn ding, korte spijkerbroekjes draag ik wel.

Moet kunnen, ligt ook een beetje aan de combi... (kort broekje met top en blote buik gaan mij ook een beetje te ver ;))

2. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja idd ik zou gek worden van zo'n man gelukkig zit ie van mij zeker in zijn vel genoeg die vind het geweldig als andere mannen kijken, zolang ik thuis "eet" is alles prima, hij is zo trots op mij.

3. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Nee, ik draag zulke kleding niet, omdat ik me er niet prettig in voel.
    En zal het later ook niet gaan verbieden bij mijn dochter, je kan zo iets niet echt tegen houden denk ik. Net wat anderen zeggen, dan kleden ze zich wel om bij een vriendin of zo.
    Maar soms zie ik er wel meisjes in lopen die absoluut niet het figuur ervoor hebben, dan zou ik dit wel subtiel proberen uit te leggen tegen mijn dochter, want ik vind dat toch echt geen gezicht hoor.
    En hopelijk is ze zo'n fase ook weer heel snel voorbij, want echt heel blij zal ik er niet mee zijn.

4. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    zolang ze er het figuur voor heeft zou ik het prima vinden. Ik loop met dit weer ook lekker in korte jurkjes.

5. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man en ik denken hier dus totaal andersom over. Heeft niks met zeker in z'n vel te maken of trots zijn trouwens. Ben geen lopend opgeil object.

6. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ha ha! Was jij dat niet met die rare buurvrouw?

7. prettymum

prettymum Niet meer actief

Ik vind het wel nooit mooi als onder die korte broek dan een zwarte panty zit waarvan je dan het donkerzwarte verstevigde gedeelte onder de pijpen door ziet. Het is niet de bedoeling dat je dat ziet. De fabrikant van panties gaat er dus ook vanuit dat dat stuk onder je kleding valt. En zelfs met een korte spijkerrok lukt dat doorgaans.

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik zou mijn dochter laten zien dat ze ook hele mooie kleding aankan zonder dat het zooo kort hoeft te zijn...

Mijn jongste van 9 draagt ook bepaalde dingen niet en als ze ouder is zal ik daar zoveel mogelijk positieve sturing aan geven.

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Ik draag ook wel korte jurkjes/rokjes maar niet extreem kort.

Maar of andere meiden iets superkorts aan hebben zal me worst wezen. ;)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

+1

en ik zou mijn dochter ook niet aan laten trekken

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik vind rokjes echt super onhandig, zeker nu ik zoeen kleine heb die alle kanten op loopt enzo. Draag ze alleen in de winter als ik ze kan combineren met een legging of malliot.

Ik sta soms ook wel eens te kijken van de leeftijd vooral van de meiden die er zo blootjes bij lopen, daar schrik ik wel van.
    Ik zie toch regelmatig meiden van rond de 12 er heel heel bloot bijlopen.
    Dan heb ik het over blote buik, alles aan tietjes dat ze hebben en kont.
    Ik heb dan echt zoiets van 'mama, papa? waar zijn jullieeee?!'.
    Trek astjeblieft je Barbie T shirt aan ofzo zeg.

12. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik vind die broekjes super leuk
    En loop er zelf ook in!

13. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Ik hou er niet van om mijn hele lijf te showen en zou ook niet willen dat mijn meiden dat gaan doen. Ik hoop dus dat ik een goede basis kan leggen waardoor ze leren dat zulke kleding helemaal niet nodig. Kijk dat ze op een bepaalde leeftijd met stappen er iets uitdagender eruit willen zien, prima. Maar dat kan ook door met een iets lager uitgesneden shirtje en een lange broek. Het hoeft niet allemaal en en.

Verder zou ik het echt vreselijk vinden als mijn man mij zou stimuleren om sexy kleding te dragen. Alsof ik een of ander showobject ben. Ik wil dat hij trots is om naast mij te lopen om wie ik ben en omdat ik de moeder ben van zijn meiden, maar niet om mijn lijf. Dat is iets van ons tweeen......

14. happy27

happy27 Bekend lid

21 apr 2006
    612
    0
    0
    Nou de onderbroek hoeven ze niet ze zien, dat vind ik raar en hoeft toch ook niet. Dat zou betekenen dat je een grotere onderbroek aan hebt dan het shortje hihi
    Bij de peuter/kleuters snap ik dat als ze spelen met een rokje je het wel ziet, maar dan doen we een boxer aan.

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

mijn kleuter draagt sowieso altijd meisjesboxers
    al die tierlantijntjes die kriebelen.. dus ik haal eigenlijk alleen nog maar de standaard zeemanboxers met een leuk plaatje erop en meer niet. :)

Deel Deze Pagina