Ik word helemaal gek, elke keer als ik op internet ga krijg ik twee popups ( zie de foto onder aan het bericht ) .. Het maakt niet uit naar welke site ik ga ik krijg ze altijd, heb al geprobeerd om ze in mijn pop ups te blokkeren maar dat helpt gewoon niet, heb de computer al gescand op virussen maar er is niets te vinden. Heb er een C cleaner overheen gegooid en alles opgeruimd maar ik blijf het krijgen. Heb het zowel bij IE als bij Firefox :x Word er echt zo moe van !! Heeft iemand er misschien verstand van hoe ik dit weg krijg ?? Bekijk bijlage 263411
Computer word iedere dag afgesloten en in de ochtend weer aangedaan en dat helpt ook niet. Cookies heb ik ook al verwijderd ..
Dat is mallware, ff googlen voor een free mallwarescanner die kan dat eraf halen. bv deze. Ad-Aware Free Antivirus + - CNET Download.com of deze Malwarebytes Anti-Malware - CNET Download.com dit is geen gewone virusscanner het is echt om de mallware eraf te halen. Na gebruik kan je het progammatje weer verwijderen als je dat wilt.
Tip van Rozeroos is een goeie. Daarna zou ik persoonlijk het liefst Chrome gebruiken en een paar scriptblockers/adblockers installeren. Ben je meteen van de vervelende reclame overal af .
Chrome werkt niet goed voor mijn werk dus zit vast aan firefox, op zich heb ik daar geen problemen mee.. Maar @rozeroos, thanx voor de tips die ga ik even doen. @daantje: Ik ga eerst naar oplossingen zoeken en dan pas als het niet lukt dingen verwijderen.
Oh, da's jammer. Zou je even moeten kijken maar ik dacht dat AdBlocker er ook is voor FF. En ik gebruik ook Ghostery tegen allerlei widgets etc. die van alles van je willen weten. Dat zou er ook voor FF moeten zijn.
Het is idd spyware. Lavasoft Adaware heeft ook een gratis versie om spyware te verwijderen is misschien ook een optie.
Heb de tweede optie van Rozeroos geinstalleerd en over de comp heen laten lopen, hij vind alleen niets. Moet ook zeggen dat ik nu ook geen pop ups meer heb gehad maar vind het wel vreemd dat die niets meer kan vinden. Heb nu mijn scan van mijn AVG virus scanner aangezet, hopen dat die iets vind.
even malware bytes downloaden en runnen. spuit11 lees net dat ie niets vind waarschijnlijk staat het gewoon in softwarelijst en of in de opstart. is gewoon een programma die opgestart wordt met windows. je kan kijken met msconfig wat er allemaal opgestart wordt dan weet je waar je moet zoeken en kun je het uitschakelen
start in zoekbalk tik je msconfig in dan enter tabblat opstarten daar kun je zien wat je com allemaal op start en zal dat er ook wel tussen staan.
Afhankelijk van de windows versie: Windows XP: klik op start en dan uitvoeren en toets in de balk msconfig en dan enter Windows Vista/Windows 7: klik op start en typ in de onderste balk msconfig en dan enter In beide gevallen opent een venster, klik in dat venster op het tabblad opstarten. Daar staat alles wat er opgestart wordt als je de computer aanzet. Kijk of daar geen vreemde dingen tussen staan.
je kunt inderdaad even naar Configuratiescherm gaan, dan naar Software en kijken of ze daar tussen staan en verwijderen. Heb dit bij mijn moeder ook een keer gehad op de laptop en kon ze op die manier verwijderen. Is het zo duidelijk voor je?
Ajooo Dr gaat een wereld voor me open hahahah kan nog veel meer bestanden uitzetten. Jullie zijn ( bijna ) goed man !! Hopen dat ik niet meer die pop ups krijg.
Om iets goed te verwijderen kan je dat beter met een programma zoals Revo Uninstaller doen of iets soortgelijks. Die verwijdert echt alles. Ook registerwaarden en achtergebleven bestanden. Via het configuratiescherm verwijderen blijft er vaak nog het 1 en ander achter op de pc.