Sinds een aantal maanden droom ik vaak (circa 2/3 keer oer week) dat ik zwanger ben of bevallen ben. Heeft 1 van jullie dit ook? Zegt dit dat ik er (te) veel mee bezig ben?
Nee, niet herkenbaar. Maar volgens mij ben je er ook best veel mee bezig toch? Zie veel topics van je voorbijkomen . Is dan ook niet zo gek dat je er in je slaap ook mee bezig bent.
Opzich valt t wel mee, denk ik .... Ben er natuurlijk wel mee bezig,maar dat is natuurlijk bij iedereen zo die de keus heeft gemaakt om voor een kindje te gaan. Maar ik vind van mezelf dan ik er niet overdreven veel mee bezig ben
Tja, wat is veel ermee bezig zijn? In de maanden dat ik deed temperaturen en ovulatietesten gebruikte vond ik dat ik er veel mee bezig was. Erover dromen deed ik niet. Nu ook nog niet. Als je twijfelt is het misschien een idee om eens met je huisarts erover te praten en zijn mening te vragen. Om in te haken op kris81: er komen verschillende topics per week van je voorbij. Vooral rond en na je eisprong. Is dit omdat je herkenning zoekt? Of bevestiging van hetgeen dat je voelt? Er is natuurlijk niks mis met je vragen te stellen, maar het kan idd dat het na dik anderhalf jaar een kleine obsessie aan t worden is. Ik raad je dan ook aan om met je huisarts te praten.
Een obsessie is het gelukkig niet! Vind het gewoon fijn om er met andere dames over te hebben. Kan wel tegen mijn vriend gaan aankletsen,maar die begrijpt daar toch niks van
Mannen kijken er toch anders tegenaan. Mijn man maakte zich pas zorgen toen hem gevraagd werd om zaad in te leveren. Toen zei hij pas voor het eerst: "wat als het door mij komt?" Gelukkig beide gezond en met resultaat. Ik vind anoniem kleppen soms heel fijn. Vooral omdat de meeste vriendinnen van mij binnen 3 maanden zwanger waren. Er was er maar 1 die me begreep. Dat is dan erg zuur vooral als je behoefte hebt om erover te praten. Ik neem aan dat je gestart bent met de eerste onderzoeken bij de gyn? Ook als je onderzocht wordt, kan het zijn dat er niks uit komt. In 10 procent van de gevallen komt er bij de oriënterende onderzoeken niks uit en geloof me, dan voel je twee dingen. Opluchting, want je bent gezond. Teleurstelling, want je bent geen stap verder.
Ik herken het wel, maar ik heb dan vooral dromen over knalpositieve zwangerschapstesten. Niet over bevallen. Vooral de afgelopen maanden de week vóór ik moet gaan testen heb ik dit. Heel irritant vind ik het, droom je over een mooie test en dan BAMMM word je wakker: back to reality...
Weet niet of dat komt doordat je er veel mee bezig bent.. zou ook lekker blijven dromen! En hopelijk komt snel die droom uit! Ik droom hele nachten over seks 😱🙈🙈 en daar ben ik niet mee bezig.. 😂😂
Ik droom niet over het zwanger zijn, maar meer dat anderen zwanger zijn of net bevallen zijn en een baby hebben gekregen en dat ik dan heel hard ga huilen... Of het komt omdat je er te veel mee bezig hebt, geen idee het speelt in ieder geval in je onderbewust zijn. Ps. ik vind zelf dat je gewoon lekker over moet praten hier. Vaak lucht dat gewoon op en krijg je veel antwoorden op je vragen. Ik vind dat zelf ook heel fijn en dat je er wat meer mee bezig bent meid.. je bent 19 rondes bezig, dat vind ik niet gek hoor.