snap er niets meer van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miepje1, 26 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    hey allemaal, :)

Ben in juli gestopt met de pil en sindsdien heel regelmatig ongesteld geweest. Vorige maand maar een klein beetje bruinverlies, maar negatief getest, dus ben er maar gewoon vanuit gegaan dat ik ongesteld ben geweest. Vorige week woensdag was mijn NOD, zaterdag een test gedaan, die was negatief. Ben al wel anderhalve week erg misselijk en krijg zomaar vreemde bultjes (puistjes?)
    Sinds gisteren (zondag) een beetje bruinverlies bij het afvegen en een enkele druppel in mijn slipje. Ben ik nu ongesteld of zou ik toch maar weer een test moeten doen? Ik snap er echt niets meer van hoor! :rolleyes:

2. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik zou nog een paar dagen wachten om te kijken of de ongesteldheid echt doorzet of niet.
    (als ik dat natuurlijk makkelijk gezegd).
    Had je dit de maanden daarvoor niet?

3. aaltjuh

aaltjuh Actief lid

22 okt 2007
    156
    0
    0
    Zorgcoordinator
    Gelderland
    Het lijkt er op dat je menstruatie er toch aan zit te komen, ook al hoop ik dat natuurlijk niet voor je.

Succes

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    de maanden hiervoor had ik dit niet. eerst wel een dag bruinverlies met veel kramp en de volgende dag rood bloed. (net als toen ik nog aan de pil was) Vorige maand alleen maar een beetje bruin, wel veel kramp maar verder niets. Nu voel ik helemaal niets, alleen maar misselijk.

Deel Deze Pagina