na MK snel ovulatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Sheila82, Jan 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb vorige week zaterdag een mk gehad, tenminste, toen begon het bloeden (al was het niet erg veel, iets minder dan een normale menstruatie en minder krampen). Maandag was het nog minder, dinsdag spottting, woensdag bruinverlies en daarna alles over: geen bloedverlies ofzo meer gehad.
    Ik zie dit dus al een lichte mentruatie die zaterdag begonnen is. Ik heb zwangerschapstest gedaan en die is nu al een tijdje negatief (vanaf vorige week zondag al)
    Ik ben dus al een week na mn nod ongi geworden (mk).
    Nu had ik 18 januari ovulatietest gedaan, was negatief (wilde even uitproberen, wat ie aangaf, zwangerschapstest was al wel nega).
    19 januari weer ovulatietest omdat ik steeds soort ongi gevoel had, en dacht aan aakomende eisprong..al was het nog wel wat vroeg. Maar als ik niet zwanger zou zijn geweest en week ervoor ongi zou zijn geworden zou ik wel rond deze tijd eisprong krijgen.
    Ik had de 19e dus een positieve test van matcare...had er ook 1 van CB (geen digitale) maar die gad en lichter resultaat maar deze is ook al bijna een jaar over de datum...
    Ik temp ook en vanochtend is mn temp weer stuk omlaag gegaan, zoals ik altijd paar dagen voor ovulatie heb.....
    Vandag dus weer positief resultaat, wel minder positief dan de 19e...
    Vind het allemaal zo raar: komt het door de mk? Al is het dan wel raar want ik had negatieve zwangerschapstest (van 2 merken zelfs) en had eerst nega ovu test en daarna dus positieve..
    Mijn temp is vanochtend omlaag gegaan zoals ik dus altijd heb voor eisprong en heb ook het soort van ongi gevoel wat ik altijd ook voor eisprong heb..
    Ik zou wel rond deze tijd eisprong hebben als ik dus week ervoor ongi was geworden...

wat denken jullie?

oeps..beetje lang verhaal geworden...

Liefs

Syl

oja, hebben wel geklust de 19e....gaan nu gewoon om de 2 a 3 dagen klussen..

2. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Hoi sylvia

Ja een zeer vroege eisprong kan dus zie mijn topic!

Groetjes irisje

3. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik houd het in ieder geval goed in de gaten :)
    Vanavond weer klussen..
    Morgen weer op mn temp letten, ben benieuwd...
    Thanx voor je reactie! is wat he, je lichaam af en toe...is soms echt geen peil op te trekken..

Liefs

Syl

oja, foute innesteling van jou, ben je toen ook week erna ongi geworden ofzo? Bij mij neem ik ook aan dat het een foute innesteling is omdat ik dus week na nod ben gaan vloeien (lichte menstruatie, minder dan normaal dus)
    paar dagen na nod werd zwangerschapstest al lichter dan op mn nod..

Liefs

Syl

4. Iris

Iris Fanatiek lid

Apr 7, 2006
    2,371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan

Hoi Syl

Ja ik had 30 nov een positieve zw test maar 6 dec voelde ik dat het kaarsje alweer uit was gegaan. Toen heb ik 1 week erna een echo gehad waaruit bleek dat er niets van zwangerschap aanwezig was. De 14e, die maand ben ik uiteindelijk gaan bloeden en de 21e of 22ste had ik weer een eisprong. Die had ik niet verwacht en was dus te laat, want daarvoor hadden we niet geklust ivm de bloeding.

Groetjes irisje

Share This Page