Pffff wordt er zo onzeker van...vandaag toch wel wat testjes gehad waar je iets op zag maar ik vertrouw het niet dat gevoel Ik heb het al iets langer nu maar wordt niet ongi dus dat is wel positief. Wel heb ik een beetje bruinverlies maar dat is begonnen na het vrijen en een slechte stoelgang. Maar ja wanneer gaat het weg? Wel komt en gaat het gevoel......echt een branderig zeurend geveol...geen krampen maar echt zeuren. Wie herkent het en heeft het ook of kan me geruststellen.
Sorry, ik kan je niet helpen. Kan van alles zijn met goede maar ook slechte betekenissen. Is niet normaal wat je lichaam van binnen allemaal aan het doen is he. Konden we er maar even inkijken . Maar hoop voor je dat dat gevoel snel verdwijnt. En dat je morgen uiteraard een positieve test in handen hebt!! Ik duim voor je. Die onzekerheid is slopend.
Ja er staat iets lichts.......dus ik denk nog helemaal niet dat het raak is zeg maar. Maar ook vroeg ik me af of dit herkenbaar is voor anderen.
Die zeurende en branderige pijn heb ik af en toe gehad maar die dag werd ik gewoon ongi. Misschien over een paar dagen weer testen?
Ja het gekke is dat het soms weg is....kijk ik heb al 2 meiden maar dit herken ik niet. Maar heb een mk gehad hiervoor misschien is het daarom gevoeliger?
Bij mij is alles sinds de miskraam veel gevoeliger, en alles voelt anders.. dus t kan nog alle kanten op.. ik duim voor je.