sinds een paar weken voelde ik zeker weten wat duidelijks...en nu weer helemaal stil.... dan ga ik gelijk zo twijfelen ... herkent iemand dit? ik ben er wel zeker van dat alles oke is hoor.maar toch he je wilt een teken van leven krijgen! bij mijn eerste voelde ik rond 20 wat maar bij een tweede is dat toch eerder.
Nee hoeft niet eerder te zijn hoor. Misschien ligt je placenta wel voor. Bij Isabella had ik dat en ik voelde haar pas rond 25 weken een beetje. Met 30 weken pas goed. Nu heel anders maar de placenta ligt ook anders.
Ik voel het nu al (eerste), maar nog niet super duidelijk. Ik moet er wel rustig voor zitten of liggen, als ik bezig ben valt het niet af. (Of dan beweegt ie niet, zou natuurlijk ook kunnen.) Maar wat ik heb begrepen hoef je het de eerste tijd nog niet dagelijks te voelen.
Ik vind dat ook nog steeds killing hoor. Maar je hoeft bij 16 weken de beeb echt nog niet te voelen en al zeker niet dagelijks. Probeer het van je af te zetten, al vind ik dat zelf vreselijk moeilijk...
Volgens mij slaapt ie ook nog de eerste komende paar weken 95% van de dag....Komt zeker goed hoor! Ik voel het ook pas sinds 5 dagen..
Ik loop een beetje met hetzelfde... Ook gehoord dat je een 2e eerder kon voelen... Nu voel ik wel iets heel af en toe net zoals jij het beschrijft maar toch... Bij mij ligt mijn placenta voor en daardoor voel ik het later bij de 1e had ik daar geen erg in en nu wel... Hoop het snel ook wat meer te gaan voelen... Ik luister af en toe even stiekem met de doptone naar het hartje om me zelf even gerust te stellen...
Volgens mij hoef je de baby nog niet dagelijks te voelen zo vroeg in de zwangerschap..Ik voelde met 16 weken vaag wat gebubbel maar wist niet of het nu m'n darmen waren of de baby...het is de eerste. veel bewuster heb ik het met 19 weken gevoeld en dat werd toen ook bevestigd door de gyn met de echo. Nu met ruim 22 weken voel ik de baby dagelijks maar ook niet steeds en nog niet echt hard...Vooral op m'n zij in bed 's avonds of net na het wakker worden. Placenta ligt voor bij mij... Ik weet niet hoe het precies zit omdat dit onze eerste is maar weet wel dat je je niet zorgen hoeft te maken als je niet dagelijks iets voelt. dat is pas veel later heb ik gelezen/gehoord! Ik probeer zelf relaxt te zijn wat dit betreft. na de 20 weken echo ben ik zoveel rustiger en heb ik veel meer vertrouwen...voel me fysiek ook beter en opgewekter. Als je ontspannen bent voel je de baby ook beter denk ik... Blijft toch bijzonder dat gevoel en we moeten er maar veel van genieten!
Hier de eerste, voelde een tijdje terug wat gefladder, daarna niet meer. Maar als ik mijn handen op mijn buik leg, voel ik meer mijn eigen hartslag, dan mijn darmen ofzo. Hebben jullie dat ook?
Nee idd volgens mij hoef je de baby niet dagelijks te voelen bij deze termijn... het KAN dat je bij de 2de de kleine eerder voelt maar dat hoeft niet...
Volgens mij moet je de baby vanaf 28 weken zwangerschap dagelijks voelen. Tis ook logisch dat je je baby niet elke dag voelt met dit termijn, omdat je kindje nog enorm veel ruimte heeft in je buik en zo nu en dan toevallig tegen je buikwand aan komt bij het koppeltje duikelen of iets dergelijks. Maak je maar geen zorgen het duidelijker leven voelen komt met de weken. En de ligging van je placenta speelt natuurlijk ook een rol. Ik voel mijn hartslag ook op meerdere plekken van mijn buik.