Oh meid, dat had ik ook hoor! Gek werd ik ervan totdat ik zelf zwanger raakte . Heb geduld, jouw tijd komt vast ook nog. Succes.
Yep, ik heb echt al mijn vriendinnen zwanger zien raken en zien bevallen. Nu praten ze zo langzamerhand over nr. 2 Adem in adem uit, en vertrouwen blijven houden dat het allemaal goedkomt!
Nou idd! Het leek vandaag wel of ik werd getest ofzo Ik heb vandaag alleen maar (hoog)zwangere dames en baby's voorbij zien komen.
Ummabderrahman, ik ben dan erg benieuwd of je zwanger bent geraakt, k hoop het wel voor je, (als God het wilt)en natuurlijk voor mij ook en voor elke vrouw die dat zo graag wilt liefs..
Heb ik ook ppffff. Ben wel twee keer zwanger geweest maar het ging mis (miskraam). En wil graag weer snel zwanger raken maar het gaat niet zo snel zoals het wij willen...maar gier enshalah, alles op zijn tijd dus gewoon geduld hebben.
Inderdaad heel herkenbaar. Maar het is ook zo dat er in bij mensen tussen de 20 en 35 veel baby's geboren worden dus als je in die leeftijd zit wordt je er al veel mee geconfronteerd..
Ik zie ook echt overal dikke buiken. Het lijkt wel alsof mijn ogen er gewoon naar op zoek zijn. Ik word er wel jaloers van dus ik zie ze liever niet. Hoe meer ik er zie, hoe meer mijn verlangen wordt en hoe obsessiever ik ermee bezig ben. Pfff....soms word ik zoooo moe van mezelf!
Herkenbaar hoor. Zelf na 8jr wachten op mijn eerste wonder was ik daar nog steeds niet aan gewend...... Komt vast wel goed