Hoi meiden, Ik zit met het volgende: Als het goed is had ik mijn ei rond dinsdag. (tenminste, toen had ik bijna de hele dag lichte buikpijn). We hebben van zondag tot woensdagaaf geklust. Nu zijn we gisteren een dagje weggegaan, maar wat was ik blij dat er toiletten waren! Ik moest erg vaak naar de wc! En ik was gister ook heel erg moe (lag al vroeg op bed en heb de klok rond geslapen). En ik had gisteren last van mijn rug, vandaag nog steeds, wat ik anders nooit heb. Kunnen dit al vroege zwangerschapsverschijnselen zijn? Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven Liefs Ingrid
Hoi, het zou natuurlijk kunnen, maar ik denk dat dat wel echt vroeg is... Al heb ik ook gehoord van vrouwen dat ze meteen voelden dat ze zwanger waren! Misschien komt het van je ei? Heb je daar anders last van? Ik hoop het alvast voor jou en zal meeduimen!!! Laat ons iets weten
De eerste drie maanden zonder pil (de vorige rondes dus) merkte ik mn ei door middel van steken links of rechts. Verder nooit chagie (wat ik gister behoooorlijk was ) of vaak naar de wc moeten en dergelijke! En idd, het leek mij ook wel wat aan de vroege kant, maar toch vreemd die verschijnselen :-s Ik hou jullie zeker op de hoogte! Ik kan niet wachten tot die tien dagen over zijn hahaha! Liefs!
ik dacht vorige maand ook dat ik zwanger was ik voelde ook echt vanalles. natuurlijk teste ik negatief. Ik denk dat je er maar niet te veel mee bezig moet zijn maar gewoon pas gaan teste als je overtijd bent. Je maakt je echt gek als je op alles gaat letten wat je voelt. Maar het zou natuurlijk wel kunnen dat je zwanger bent ik hoop het voor je maar dat weet je alleen als je een posi test hebt
Ik heb het deze maand ook gehad, ongeveer net zo. Maar of ik zwanger ben weet ik pas donderdag. donderdagochtend: ei vrijdag: opsgestaan met hoofdpijn, 's middags migraineaanval, in de avond nog steeds hoofdpijn. zaterdag: houdbare rugpijn zondag - dinsdag: zware rugpijn woensdag: alles weer over
@ Ninja: dat was met mij de eerste drie rondes ook zo. Ik voelde van alles en hoopte maar dat ik zwanger zou zijn. eerlijk gezegd, deze maand zie ik het wat gewoner in. Ik hoop het nog wel, maar probeer er niet teveel bij stil te staan. (wat soms een beetje lastig is, omdat dit forum ontzettend veel info heeft) @ Iva: Ow, spannend! Ben benieuwd of het donderdag positieve wordt Het leek mij eerlijk gezegd wel wat vroeg die symptomen, maar je weet maar nooit, er zijn dus meer meiden die dit hebben meegemaakt Liefs Ingrid