Maandag ga ik mijn spiraal laten verwijderen. Klinkt gek maar zie er enorm tegenop. Het plaatsen was bij mij erg pijnlijk, ben toen ook bijna flauwgevallen. Ben nu enorm bang voor eventuele pijn bij het verwijderen. Volgens mij heb ik afgelopen week mijn eisprong gehad. Dus we zijn flink aan het klussen geweest.
Ik had er geen last van, vaak is goed ontspannen echt het beste. Ik heb een super lieve huisarts die alles stap voor stap doet. Ikzelf ga met mijn kont bovenop mijn vuist liggen, dan kantelt je bekken wat en is de doorgang goed vrij zeg maar. Ik hum altijd een beetje dat leid af. Je moet maar zo denken het is drie minuten, dan kan je wel aan!!!
Vorige week ook verwijderd. Het is even n naar gevoel. Trekt helemaal naar je buik. Maar het deed geen pijn
Ik ga het beleven morgen. Grootsgezin, bijna testen best spannend weer Kell84, spannende tijd nu weer die je in gaat. Was je met je eerste snel zwanger?
Ik heb um vrijdag laten verwijderen. Voelde enkel 1 kleine kramp. Zuchten als ze trekt, dat helpt. Succes!
Heel veel succes vandaag, vergeet geen inlegkruisje of maandverbandje in te leggen. Vuist onder je billen, hummen of zuchten en rustig blijven. Weet zeker dat het alles mee zal vallen.
Hij is er uit! Ik had geluk hij zat goed vast dus 2x trekken Dat geluk heb ik altijd. Nu ff lekker op de bank liggen, het voelt nu alsof ik zwaar ongesteld moet worden
Bij mij is de spiraal er inmiddels een maand uit. Nog geen druppel bloed verloren dus wacht nog steeds af. Bij jullie wel al wat opgang?
Bij mij heeft het 57 dagen geduurd voordat ik ongesteld werd na het verwijderen van de spiraal. Succes!
Idd Grootsgezin, de eerste stap is genomen. Nu verder afwachten. Spannend liva87, mijn huisarts adviseerde me om over een maand mocht in Nog niet ongi zijn te testen. Truelove, dat zal niet altijd makkelijk zijn. Maar ik zie dat de clomid werkt bij je. Lynnetjee, dat duurde wel kan lang zeg