Pijn in rechter onderbuik

Discussion in 'Zwanger worden' started by Shirleymommy, Jan 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shirleymommy

Shirleymommy Fanatiek lid

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Ik kreeg vanochtend steken in mn rechter eierstok/baarmoeder deed ontzettend zeer bij het uitrekken. Ik ging echt op mn hurken zitten en moest bijna huilen. Toen deed het nog paar uurtjes pijn maar niet zo erg als daarvoor. En nu doet het alleen pijn bij een harde beweging. Hoesten, uitrekken, bukken etc.
    Weet echt niet waar dat vandaan kom. Hebben jullie misschien ervaring dames?

2. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

Mar 17, 2009
    1,550
    1
    0
    Noord Brabant
    Ok heb dit bij mijn eisprong, maar geZien jouw banner, moet het om iets anders gaan. Hopelijk ben je zwanger!

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

Aug 29, 2010
    12,876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik dacht ook aan een eisprong tot ik je banner zag... Ik ben zelf ooit eens in het ziekenhuis beland met onwijze buikpijn en dat bleek toen ook 'gewoon' om mijn eisprong te gaan!

4. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Ik heb dat ook wel eens gehad! Deze maand ook, voor dat ik ongesteld werd.. Echt een plekje.
    Nu heb ik er weer last van en ik zit pas op dag 5! Snap er niets van.. Het is constant aanwezig.

voor jou hoop ik uiteraard dat het een zwangerschap is.. succes.

5. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor alle reactie :)

6. Shirleymommy

Dec 28, 2012
    1,307
    28
    48
    NULL
    NULL

Jah bij nij precies hetzelfde. Ik voelde hem al 2 weken! Echt precies op dezelfde plekje. Alleen vanochtend toen ik ging uitrekken deed het zooooo zeer!!

Share This Page