Hopelijk blijft het goed gaan!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door pindatjuh, 24 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Hallo dames,

Vanmiddag een cb digital gedaan en hier kwam zwanger 1-2 op te staan . Ik heb totaal geen symptomen en voel me ook echt niet zwanger, maar de test liegt niet.
    Dit is voor mij de derde keer zwanger in een jaar tijd en de onzekerheid begint wel weer toe te slaan. Ik hoop dat het dit keer goed blijft gaan!

Groetjes pindatjuh
    IMG-20170824-WA0006.jpeg

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd! Snap dat je onzeker ben na je mk! Hoop voor je dat deze x alles goed blijft gaan!

pindatjuh vindt dit leuk.
  3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Gefeliciteerd! Hopelijk heb je over 8 maanden een gezond kindje in je armen. Ik had bij beide zwangerschappen ook totaal geen symptomen de eerste paar weken. Symptomen zeggen weinig en zullen komen en gaan meid. Succes!

4. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    O wat spannend! Gefeliciteerd! Al snap ik dat je het nog niet durft te geloven. Feit is dat je nu zwanger bent. Ik duim mee voor een plakker.

5. pindatjuh

pindatjuh Actief lid

3 jul 2013
    364
    60
    28
    Vrouw
    Flevoland
    Bedankt voor jullie reacties!
    Symptomen bieden inderdaad geen enkele houvast, maar bij de vorige 2 zwangerschappen wist ik daardoor al voor de test dat ik zwanger was. Zo zie je maar dat elke zwangerschap weer anders is.

Groetjes pindatjuh

6. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Van harte gefeliciteerd.wat is het weer een spannnende tijd. Ik duim voor je dat het goed mag gaan

7. NieTa

NieTa Bekend lid

26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd en Ik duim dat het een plakbeeb is en je over 8 maanden een gezonde baby in je armen heb

8. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Gefeliciteerd! Het is ontzettend spannend allemaal. Ik duim mee dat het goed zal gaan!

9. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Gefeliciteerd. .snap dat het erg spannend is maar probeer van dit prille geluk te genieten.

Symptonen met een hcg van onder de 400 (cb 1-2 weken) komen volgens mij minder vaak voor dan wel. Bij de meeste zwangere beginnen die symptomen pas rond de 5 a 6 weken. Ik zou me dus niet zo een zorgen maken als ik jou was.

Deel Deze Pagina