Hallo dames, Vanmiddag een cb digital gedaan en hier kwam zwanger 1-2 op te staan . Ik heb totaal geen symptomen en voel me ook echt niet zwanger, maar de test liegt niet. Dit is voor mij de derde keer zwanger in een jaar tijd en de onzekerheid begint wel weer toe te slaan. Ik hoop dat het dit keer goed blijft gaan! Groetjes pindatjuh
Van harte gefeliciteerd! Snap dat je onzeker ben na je mk! Hoop voor je dat deze x alles goed blijft gaan!
Gefeliciteerd! Hopelijk heb je over 8 maanden een gezond kindje in je armen. Ik had bij beide zwangerschappen ook totaal geen symptomen de eerste paar weken. Symptomen zeggen weinig en zullen komen en gaan meid. Succes!
O wat spannend! Gefeliciteerd! Al snap ik dat je het nog niet durft te geloven. Feit is dat je nu zwanger bent. Ik duim mee voor een plakker.
Bedankt voor jullie reacties! Symptomen bieden inderdaad geen enkele houvast, maar bij de vorige 2 zwangerschappen wist ik daardoor al voor de test dat ik zwanger was. Zo zie je maar dat elke zwangerschap weer anders is. Groetjes pindatjuh
Gefeliciteerd en Ik duim dat het een plakbeeb is en je over 8 maanden een gezonde baby in je armen heb
Gefeliciteerd. .snap dat het erg spannend is maar probeer van dit prille geluk te genieten. Symptonen met een hcg van onder de 400 (cb 1-2 weken) komen volgens mij minder vaak voor dan wel. Bij de meeste zwangere beginnen die symptomen pas rond de 5 a 6 weken. Ik zou me dus niet zo een zorgen maken als ik jou was.