Eipijn maar nu na mijn eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 00Wendy00, 10 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik vraag me dagelijks af, wat gebeurt daar toch van binnen?

Iedere maand ik heb heel erg en duidelijk eipijn, ter hoogte van de eierstokken links en rechts. Na de eisprong verdwijnt dit en krijg ik vervolgens altijd van ei tot aan nod ongikrampen, de ene keer erger als de andere keer. Nu ook gewoon weer aanwezig in lichte vorm.

Maar nu heb ik sinds een dag of 2 die eipijn weer, wel in mindere mate hoor. Nu is dit toevallig de eerste maand dat ik het zonder ovulatietesten doe want ik heb altijd tussen dag 12 en 14 een positieve ovulatietest en een redelijk stabiele cyclus.

Wie herkent dit? (Ik word gek van mezelf. Ik slinger mezelf van de ene gedachte naar de ander. Zou het glukt zijn? Maar mijn oma is net geopereerd aan baarmoederkanker dus zou het iets ergs zijn? Of gewoon niets?...ppff :).

2. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat verschrikkelijk voor je oma
    en snap je angst ook wel maar wacht even af tot je menstruatie komt en kijk hoe je lichaam daarna weer reageert vertrouw je het dan niet kun je altijd informeren bij je huisarts ga niet gelijk uit van het ergste je lichaam heeft soms momenten dat het anders reageert dan dat je gewend bent

succes meis

3. mart

mart Fanatiek lid

2 jun 2012
    2.201
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat vervelend van je om. Ik snap je angst wel.
    Ik heb die pijn ook wel eens. Volgens de gyn ligt me eierstok dan gewoon iets klem. Bij mij is het altijd rechts.
    Als je het niet vertrouwd zou ik even informeren bij de huisarts of de gyn. Met een uitstrijkje kunnen ze trouwens ook afwijkingen constateren. Vanaf je 30e krijg je er elke 5 jaar eentje.

Deel Deze Pagina