gekleurde (bruinige) afscheiding vlak voor je ovulatie???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Johannal, 19 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Hallo,

Wie heeft er ervaring met bruinige afscheiding op dag 11 van je cyclus? Ik heb vorige week (na een mk-cyclus) twee dagen heel weinig bruin verloren en twee dagen 'normaal' gevloeid dus ga er vanuit dat er toen een nieuwe cyclus is gestart. Ik zou dan nu op dag 11 zitten en nu verlies ik dus gekleurde, viezige (sorry) afscheiding. Heb vanmorgen ook negatief getest.. (testte omdat ik nog steeds veel bultjes heb op mijn tepels heb en omdat ik voor die menstruatie een aantal dagen van die rommelende darmen had en omdat ik dus zo'n verstoorde cyclus had)

Wie weet wat dit kan betekenen?

2. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hoi johanna, allereerst wat naar dat je een mk hebt gehad. Die gekleurde afscheiding kan nog heel goed van je mk zijn. Ik heb zelf ook een mk gehad en de maand daarna had ik ook soms wat bruine afscheiding of bloed op een onverklaarbare dag. Je bm moet waarschijnlijk nog herstellen. Ook kan het zijn dat het een ovulatiebloeding is, dus dat je je ei nu is gesprongen.

Nouja iig niets om je zorgen over te maken. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn!

Deel Deze Pagina