Hallo, Wie van jullie heeft nog meer een hele korte cyclus? Mijn cyclus is 21 dagen en de afgelopen keren zelfs 17 dagen. Ik maakte me meteen ongerust maar volgens de gyn heb ik wel eisprong. Positief is wel als ik niet zwnager ben ik iedere keer niet lang hoef te wachten voor de volgende ronde. Ben benieuwd of er meer dames zijn met dit 'probleem'.
Ik had ook een korte cyclus (23 dgn). Ik vond dat eigenlijk wel prettig. Hoef je niet zo lang te wachten tot de volgende ronde En als je uiteindelijk zwanger bent, krijg je nog een paar dgn cadeau ook . Omdat het aannemelijk is dat je dan ook eerder een eisprong hebt gehad, tellen ze een paar dgn bij je zwangerschapsduur op.
O dat wist ik niet dat ze een paar dagen bij de zwangerschapsduur optellen! ik vind het spannend, de laatste 3 keer was mijn cylcus 17 dagen en dat zou beteken dat ik nu ongesteld zijn moeten zijn. Maar nog helemaal niets. Nu kan het zijn dat ik deze maand weer een cylcus heb van 21 dagen of dat ik...........ben.....pfff een testje is denk ik nu nog wat vroeg....toch?