korte cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door manon, 14 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. femke06

    femke06 Lid

    12 jan 2006
    35
    0
    0
    hi, ik heb ook een vraagje..heb een regelmatige cycles van 24 dagen. Nu lees ik dat veel van jullie kunnen voelen wanneer ze eisrpong hebben..heel raar ik voel niets!!! Is dat normaal moet je iets voelen.... en ik heb ook altijd wat bruine afscheiding voor mijn menstruatie, moet ik die al als menstruatie tellen of pas beginnen op de echt menstruatie dag...alvast bednakt voor jullie reacties!
     
  2. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam

    Ha die Femke,

    Wat de eisprong betreft: sommige vrouwen voelen wel wat en anderen niet... ik zelf merk er ook helemaal niets van.
    Die bruine afscheiding is ook normaal (heb ik de laatst keer ook gehad); het is oud bloed. Je nieuwe cyclus begint op het moment dat je echte menstruatie begint, dus vanaf daar mag je beginnen met tellen...

    Chrizzzy
     
  3. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik ben momenteel zwanger....
    maar normaal is mijn cyclus ook 23 dagen....

    ik word ook altijd steeds veel vroeger ongesteld....ik dacht eerst een tijdje dat ik maar niet regelematig ongi werd...maar het was gewoon mijn korte cyclus
     
  4. sim

    sim Niet meer actief

    hoi meiden,

    na het lezen van deze berichtjes, denk ik dat ik verkeerd aan het tellen ben, ik tel vanaf de eerste dag tot en met de volgende eerste dag dan is dat de 25e dag, dus ik denk dat mijn cyclus 25 dagen is, maar is dat dan 24 dagen, help? tel je tot en met of tot?

    liefs sim
     
  5. Channie

    Channie Fanatiek lid

    13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    de eerste dag van je laatste menstruatie en de eerste dag van volgende menstruatie dacht ik haha
     
  6. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ben maar blij met zo'n korte cyclus; hoef je niet zo lang te wachten ;) .

    Die van mij is wisselend maar wel lang; 38, 35, 33 :cry: .

    Silly
     
  7. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Bijna goed CHannie ;)
    Je teld vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie tot de laatste dag VOOR je menstruatie .

    Groetjes Joyce
     
  8. sim

    sim Niet meer actief

    dan snap ik m nu ff niet meer, ik tel vanaf 1e dag menstruatie en op de 25e is dan weer mijn eerste menstruatie dag, snapt iemand deze zin? weet niet hoe ik m anders moet zetten, hoe tel ik nu dan? heb ik dan een cyclus van 24, weet t ff niet meer, hellup :(

    liefs sim
     
  9. emma

    emma Actief lid

    21 nov 2005
    113
    0
    0
    Hoi sim,

    de eerste dag van je menstruatie moet je tellen als dag 1 van je cyclus.
    In jouw geval is je "25e dag" dus dag 1, en heb je een cyclus van 24 dagen.
     
  10. sim

    sim Niet meer actief

    oke, ik moet morgen ongesteld worden, moet ik nu mijn banner aanpassen? bedankt trouwens voor de vliegensvlugge reactie!

    liefs sim
     

Deel Deze Pagina