Spoedje! hoelang tot uitslag bloedtest zwschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ladylittleangel, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb a.s. donderdag een behandeling in het ziekenhuis voor mijn hernia, ik krijg corticosteroiden ingespoten in mijn rug, maar dat mag dus niet als ze (misschien) zwanger bent! STOM! helemaal niet aan gedacht!

Nu is vrijdag mijn NOD, dus als ik donderdagochtend test zal ie waarschijnlijk negatief zijn omdat het te vroeg is, maar ik kan dus nog wel zwanger zijn...
    Als ik morgen de HA bel voor een bloedtest, zou ik die dan voor donderdag hebben?

2. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Ik las ergens dat als het spoed heeft, je binnen een halve dag de uitslag kunt hebben. Zou even overleggen idd en niet uitgaan van een urinetest. Sterkte!

3. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Dankje! ik ga morgenochtend gelijk ff bellen.
    Ik kan mezelf wel voor me kop slaan! goed geklust deze maand en dus vorige week te horen gekregen dat ik donderdag de spuit krijg!
    Spuit is natuurlijk heel fijn omdat ik hopelijk weer minder pijn heb, maar als ik zwanger ben is dat natuurlijk het allerbelangrijkste!

4. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    Stel dat het niet gelukt is, wat ik natuurlijk niet hoop voor je :D Mag je dan wel weer direct verder proberen na zo'n spuit?

5. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik weet niet hoe lang ik moet wachten na zo'n spuit, ga ik morgen ook gelijk ff vragen!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Het kan binnen een paar uur. Ik had na een IVF-behandeling altijd standaard een bloedonderzoek op de testdatum. Ik moest 's ochtends voor 11 u bloed laten afnemen en dan kon ik rond een uur of 14 bellen voor de uitslag. Maar dat ging dan wel via de gyn en niet via de huisarts. Succes!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    met de kruidvat 2 voor 5 euro test kan je al vanaf 3 a 4 dagen voor nod testen meiss..
    dus die zou je ook kunnen doen samen met een bloedtest

8. Max78

Max78 Bekend lid

16 apr 2010
    577
    0
    0
    En? Weet je al meer?

9. Ladylittleangel

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Pfffff zeg!!! heb kweenie hoe vaak gebeld maar kreeg de huisarts niet te pakken!! erg toch? maar ik was vandaag een poosje op kantoor aan het werk dus kon ook niet non stop bellen zegmaar :D
    Morgen weer opnieuw.
    Heb wel een kv test gedaan maar die was negatief, maar daar mag ik natuurlijk niet vanuit gaan gezien mijn NOD pas vrijdag is.

Wordt vervolgd!!

Deel Deze Pagina