Eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door babbels, 28 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babbels

babbels Lid

26 dec 2006
    15
    0
    0
    Dames,

ons eitje komt toch om en om uit de linker en de rechter eierstok :( ... kan het zijn dat mijn ene eierstok een cyclus heeft van 32 dagen en mijn andere van 40 dagen ? Zijn er meer mensen die dit hebben :(: ... eigenlijk voel ik weinig voor tempen maar het is anders moelijk om mijn eisprong te bepalen ben ik bang ...

Liefs babbels

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hoi,
    Het zou mij op zich wel logisch lijken, maar ik heb er verder geen verstand van.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze zeggen dat het ongeveer om en om komt maar:

Ik heb nu 6x een IVF/ICSI behandeling in eigen cyclus gehad en van die 6 keer is mijn ei maar 1x van links gekomen!
    Het zegt dus helemaal niks van welke kant je ei komt denk ik hoor...tis een kwestie van hormonen. Mijn cyclus is ook tussen de 27 en 33 dagen.

Ik denk dat het niks met elkaar te maken heeft.
    Succes met zwanger worden!

Elmo

4. droom

droom Actief lid

25 jul 2006
    353
    0
    0
    Ik zou het niet weten, zou ook ongeveer om en om denken maar je hormonen zijn aan beide kanten hetzelfde. akn dan toch niet uitmaken of het van li of re komt? Je zou het aan de verloskundige kunnen vragen, misschien kan ze je verder helpen. Maar het is wel bijzonder dat het bij jou zo om en om gaat!
    Trouwens tempen kan je wel wat inzicht geven, maar daar moet je wel zin in hebben. Zelf doe ik het wel omdat ik heeeeeeeeeeeeel lang geen cyclus heb gehad en echt wilde eten of ik wel een ei heb.

Succes,
    Gr Droom

5. babbels

babbels Lid

26 dec 2006
    15
    0
    0
    Misschien dan toch maar wel gaan tempen want we willen onze kansen in 2007 wel goed benutten :) ...

Thanx ladies

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi. sinds maart zit ik aan de hormonen, eerst 5 kuren clomid en ben nu met de 2de kuur puregon bezig, en tot nu toe groeit er alleen rechts een ei. Mijn linkereierstok kunnen ze niet eens vinden op de echo ( is achter mijn baarmoeder gedraaid)

xxx

Deel Deze Pagina