oke word er nu egt kriegel van.. afgelopen maand, veel ehh "natter" dan normaal 3 dagen na eisprong licht roze bloedverlies. 2 dagen voor nod raar roze/bruin bij afvegen(test gedaan, negatief) ook proefe mijn koffie niet lekker, beetje ijzer smaak. steken links onderbuik toch ongesteld geworden, helder rood. na 3 dagen plots helemaal over.(ben tot nu toe altijd maar 3 a 4 dagen, maar niet zo pats boem over) dag erna in de avond opeens weer helder bloed bij afvegen (niet weinig) volgende dag niks dag erna niks gister in de middag roze bij afvegen, en in de avond ook roze bij afvegen.. blijf wat buikklachten houden, voor links onderin steken. wat ik ook heel appart vond is dat ik eigenlijk sinds ik gestopt ben met pil geen behoorlijke buikpijn of steken heb gehad tijdens/voor menstruatie en nu wel.(voor pil gebruik wel) ook ben ik toen ik ongesteld was bok chagie.. dat heb ik nog nooit gehad! toen ik afgelopen maand voor de 2de keer rood bloed had was ik daarvoor opeens ook bok chagie.. mjah ik weet niet wat dit betekent, waarschijnlijk totaal niks maar blijf die steken houden en hoofdpijn zo nu en dan..
ik zou een testje doen,heel soms word je als je zwanger bent toch ongi of heb je wat bloedverlies doe een test dan weet je in ieder geval dat t dat wel of niet is s6
ik zat er zelf ook aan te denken om test te doen, maar ik verslijt testen bij het leven.. ben er zoveel mee bezig dat ik zowat denk dat het schijnzwangerschap is.. heb een normale hoeveelheid rood bloedverlies gehad.. en bij veel rood bloedverlies kan je tog niet zwanger zijn??
ja ik zou ook een test doen als k jou was . vriendin van mij werd ook ongi terwijl Ze zwanger bleek te zijn