Hallo dames! Ik zit met een vraagje .. Na 15 maanden proberen had ik 5 dec eindelijk een positieve test in handen. We waren helemaal gelukkig dat het "eindelijk" gelukt was. Toen ik buikpijn kreeg en een bezoekje aan de gyn bracht bleek dat er een miskraam aan zat te komen .. We konden wachten of het opwekken met medicatie .. Dat laatste hebben we gedaan. Op 13 december heb ik 4 cytotec ingebracht om de miskraam op te wekken. Gisteren heb ik mijn nacontrole gehad op de echo te zien was alles er uit en was ik schoon ook was m'n urine gecheckt en dat was helemaal negatief ! We zijn na m'n MK meteen weer verder gegaan met proberen ! Dit kon ook geen kwaad volgens de gyn. En hebben vanaf 23 dec toch wel dagelijks onveilige seks gehad Nu hadden mijn vriend en ik gisteren avond seks en ging ik daarna naar het toilet en zag ik met het afvegen wat lichtroze op mijn toiletpapier .. Vanmorgen weer een heeeeel klein beetje en nu eigenlijk niets meer. Kan ik al 22 dagen na m'n MK ongesteld worden ? Of zou dit ook een andere oorzaak kunnen hebben ? Hoor het graag! Liefs
ik heb het ook gehad bij mijn eerste miskraam ... heb je el een echo gehad om te zien of je hellemaal schoon was ? je lichaam is na een miskraam onzettend onregeld dus het zou best wel een na wee kunnen zijn
Ja heb gisteren de nacontrole gehad met echo en ik bleek schoon.. Zou dit ook een eisprong bloeding kunnen zijn ? Had ik voor m'n MK niet..
het zou kunnen en dat dacht ik toen ook maar bij mij heeft het echt 6 weken geduurt tot ik weer ongesteld werd en die tijd blijf het gewoon steeds een beetje rommelen
na mijn eerste miskraam na 5 rondes helaas weer een miskraam en nu officiale 2 rondes waarvan ik de eerste ronde niet zwanger kon worden dus zit er eigelijk maar een menstruatie tussen