Ik slik voor mijn hooikoort desloratadine ratiopharm paar maanden geleden had ik bij de assistent van de huisarts gevraagd of dat samen kon. Kreeg als antwoord als je zwanger ben kom je maar langs en kijken we wat we moeten gaan doen. Maar nu lees ik net op internet dat het dus afgeraden wor om het te slikken als je zwanger wilt worden of zwanger bent. Iemand hier ervaring mee?
ik slikte andere medicijnen voor de hooikoorts en ik mag sinds ik zwanger wil worden niks meer slikken van de ha zelfs geen neusspray loop dus nu al met dikke ogen en neus er zijn sowieso maar zeer weinig medicijnen die je kan gebruiken tijdens zwangerschap dus ik zou heel voorzichtig zijn en anders ff bij je ha op bezoek
Heb nog voor de zekerheid gebeld en mag inderdaad niks slikken voor de hooikoort. Gaat er gelijk een belletje in me hoofd had er vanmorgen wel 1 genomen nou hoop dan maar dat dat geen kwaad kan. Sem frummel sterkte ermee hoop dat er niet extreem veel pollen komen dit jaar.
Ik neem vanaf eisprong ook niets meer. Afzien maar het is voor een goed doel. Hier is het ook alweer raak en vandaag is het echt al drama maar goed.. Ook in voorjaar en zomer zwanger geweest en dat ook doorgekomen zonder medicatie. Veel zonnebril op en keelpijn snoepjes inslaan Zie tijdens ik het schrijf dat het bij editie nl ookal over hooikoorts alarm gaat