Hallo allemaal, 3 weken geleden heb ik een miskraam gehad na 7 weken zwangerschap.. Nu weet ik niet precies wanneer mijn ovulatie is en ik wil ook nog niet beginnen met testen.. Ik weet nu dat we zwanger kunnen raken en we doen het om de dag/ twee dagen.. Voordat ik zwanger raakte, had ik een cyclus van 26 dagen..en na mijn eisprong gelijk gevoelige borsten.. Afgelopen week heb ik twee dagen steken gevoeld rechtsonder wat duidelijk rond de eierstok vandaag kwam.. Ik voel nu niks meer in mijn buik en heb nog geen gevoelige borsten.. Ik denk dus dat ik nog geen eisprong heb gehad.. Voor wie Klinkt mijn verhaal bekend? En wie is gelijk na de miskraam zwanger geraakt en had hele andere symptomen dan de zwangerschap ervoor dat Uiteindelijk een miskraam werd? Ik hoor het graag.. Groetjes Laura
hoi Laura, na een mk kan je cyclus best even van slag zijn. De enige manier om te bepalen of je een ei hebt gehad zijn ovulatie testen.. Ik had na mijn MA wel gewoon na 14/16 dagen een ei. Mijn cyclussen waren wel korter voor het mis ging, normaal was 26-28 dagen. Sterkte ermee!
Ik heb begin januari een mk gehad.. 26 dagen daarna had ik een positieve ovu test (ik zou dus een cyclus hebben gehad van 40 dgn) Maar op 12 dpo had ik een positieve zwangerschapstest! Gelijk weer zwanger dus! Ik vond het een eeuwigheid duren! Ik had die week vreselijk last van ochtendmisselijkheid maar dat kan ook door de spanning van het testen zijn geweest... en iets grotere borsten. Ook geen last van moeheid oid... maar op een of andere manier voelt het anders dan de vorige keer. Hopelijk blijft dit ook zo
Ik had 25 februari 2011 een mk gehad. Toen ik een paar weken later terug moest komen om te kijken of het schoon was zat mijn dochter er alweer. 25-01-2014 dus 3 weken geleden heb ik ook een mk gehad Ik heb wel ovulatie test gedaan en die was 7 februari positief. Dus gelijk geklust. nu is het afwachten nog 5 dgn Dan kan ik je vertellen of ik weer zwanger ben. heb iets mindere symptomen dan verleden maand maar wel symptomen die ik herken van elke zwangerschap.
Zo dan, wat een goed nieuws! Van Harte gefeliciteerd! Heb je ook gevoelige borsten of alleen grotere borsten? Momenteel heb ik last van puistjes, niezen en snel geeuwen.. Niezen en geeuwen herken ik ook van de vorige keer toen ik zwanger was.. Heb helemaal geen gevoelige borsten en Volgens mij ook niet groter.. Gisteren was ik Volgens mijn vriend wel humeurig.. Hebben jullie het afgelopen maand om de dag gedaan?? Ik hoop voor jou dat je nu een plakbaby hebt! Ik duim voor je..
Ik heb 1 dag later dan jou een miskraam gehad, 26 januari.. Ik wil juist deze maand geen gebruik maken van ovulatietesten omdat ik er dan weer zo mee bezig ben Ik heb maanden geleden wel een paar keer ovulatietesten gebruikt en link geklust maar toen geen resultaat.. Was jou cyclus gemiddeld kort? Ik hoop voor jou dat je nu weer zwanger bent!
ja mijn cyclus is gemiddeld 28 dgn weet niet of dat kort is. Heb wel mijn ei gehad 14 dgn na mk. nu dus afwachten. Ik ben benieuwd. ik hoop dat je ook snel weer zwanger bent van een plakbeeb.
Een cyclus van 28 dagen is gemiddeld.. Ik had voor de miskraam gemiddeld een cyclus van 26 dagen.. Dat is vrij kort.. Laat je weten over een paar dagen of je zwanger bent?
Alleen groter...niks gevoelig ofzo. Ik begon te vermoeden dat ik zwanger was omdat ik steeds moest boeren (doe ik nooit!) Dat had ik de vorige keer ook en nu weer! Typisch "beginnend-zwangerschapskwaaltje" bij mij dus Ik hebnief zon hoog libido dus om de dag redden we niet... ovutesten bieden dan uitkomst...toevallig 2 dagen voor de positieve ovu test geklust en de dag van de test... dat was genoeg