Hoe was jouw cyclus na een miskraam?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bo20, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe was jouw cyclus na een miskraam?

1. Zelfde als voorheen

2. Korter

3. Langer

4. Anders, namelijk..

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    De titel zegt het al: hoe was jouw cylus na een (vroege) miskraam? Was deze weer gelijk regelmatig, langer of juist korter? Daarnaast vraag ik me af hoe het zit met je eisprong ..

Kortom: wellicht dat jullie verhalen wat inzicht kunnen bieden in mijn eigen situatie.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie reacties.

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik kreeg eind maart een miskraam en 30 dagen daarna werd ik ongesteld. de maanden daarna ook weer 30 dagen. dus heel regelmatig en hetzelfde. Ik heb wel twee maanden even een ovulatie test gedaan om te kijken of dat ook hetzelfde is gebleven. en dat bleek ook zo te zijn nu hopen dat ik snel weer zwanger wordt

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Mmmm moeilijke vraag...
    Ik zit nu bijna midden in cyclus 4 na mk van 6.3 weken.
    Normaal is mijn mk onregelmatig tussen 30 en 35 dagen. Sinds de mk is dit nog steeds zo al is mijn laatste cyclus 29 dagen geweest. Zo op het eerste gezicht lijkt ie korter te worden, maar het kan zo maar weer een dag of 35 worden. Geen pijl op te trekken dus.
    Morgen begin ik weer met ovutesten om toch mijn ei te vinden.

Groetjes cyntje78

4. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Na het verliezen van de vruchtjes op 13 maart, ben ik 13 april ongesteld geworden, en daarna meteen weer zwanger

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Altijd een cyclus gehad van 28 dagen. Na de ma van 10,5 week eenmalig een cyclus van 44 dagen en daarna weer 28 dagen. Het is redelijk normaal dat je eerste cyclus na een mk verstoord is en daardoor langer duurt niets om je zorgen over te maken...

6. hoi Bo20
    na mijn miskraam in februari duurde mijn cyclus de eerste maand langer, de 2e maand was hij korter (25 dagen) daarna kwam hij weer normaal opgang en heb ik nu weer een cyclus van 27 dagen.

ik weet niet of het scheelt of het vruchtje vanzelf is afgekomen of net als bij mij is weggehaald. ik heb na de curretage ongeveer 2 weken gevloeid.

na bij 7 weken een extra echo te hebben gehad ivm hevige buikpijn (toen was alles nog goed) kwamen we bij 10 weken echo erachter dat het hartje al sinds 7w1d niet meer klopte maar het is niet vanzelf afgekomen.

yv86 gefeliciteerd dat het bij jullie weer zo snel is gelukt. ik wou dat ik ook weer zo snel zwanger was, wat is dit frusterend zeg elke maand.

Deel Deze Pagina