Heb het gevoel dat het een wod word. Weer een cyclus van 21 dagen............ Heb de femara maar vast in huis gehaald. gaat in de baalmodus
he verdorie lin nou op maar weer naar de volgende ronde ik weet hoe frust het is om een korte cyclus te hebben van mezelf heb ik een cyclus van 14/16 dagen.
Hoi meiden, ik wil mij ook graag hier komen melden. Hier komt mijn verhaal: Op 29maart ben ik gestopt met de pil, we wilden toen eerst ontpillen en dan pas voor een kindje gaan. Doordat we 1x op dag 15 onveilig gemeenschap hebben gehad werd ik zwanger. 1 of 2 dagen na NOD testte ik positief. Een paar dagen daarna ging het helaas alweer mis bij 4weken en 5dagen. Wij willen in september weer proberen om zwanger te raken, in de tussentijd heb ik besloten om mijn cyclus te leren kennen door te temperaturen. Daaruit ben ik te weten gekomen dat ik op cyclusdag 16 mijn eisprong heb. Dit was de vorige cyclus, maar ook deze cyclus het geval. Ik voel mijn eisprong gelukkig wel altijd (erge steken in mijn zij en onderrug en de gebruikelijke afscheiding). Voordat ik met de pil begon (ik heb de pil een jaartje geslikt, microgynon30) had ik altijd een keurige cyclus van 28dagen (14dagen LF). Nu na de pil en na de miskraam is deze cyclus verkort. 26dagen, 26dagen en de laatste keer 25dagen. Ik hoop niet dat mijn cyclus deze keer weer 25dagen of korter wordt, maar we zullen zien. Mijn LF is dus nu 9dagen geworden. Ik weet niet of dit te maken heeft met ontpillen en/of de miskraam. Maar ik ben eerlijk gezegd best bezorgd hierover en dat terwijl we nog niet eens begonnen zijn met proberen. Ik heb het gevoel dat er iets mis is, omdat mijn cyclus en LF eerst wel lang waren en nu opeens niet. Ik hoop dat ik in deze topic mijn ei kwijt kan.
ps je kunt in mijn ondertekening een link naar mijn temperatuurkaartjes zien. Zien jullie dat ik de vorige cyclus een regelmatige temperatuur had? Deze maand schommelde mijn temperatuur de hele tijd. Ik weet niet of iemand mij kan vertellen of dit normaal is of niet? xxxx
Hoe is het met jullie allemaal? Jammer dat dit topic door ons allen niet zo veel meer bezocht wordt... Ik hoop dat er inmiddels al wel wat zwangeren zijn met korte LF's!!! Ik heb vandaag de instructie voor het spuiten van de nieuwe hormonen gehad: ik moet Lucrin, Puregon en Pregnyl gaan spuiten... Dus vanaf volgende maand hebben we weer een kansje!! (hopelijk dan hé!!
@Maartje: ik heb net mijn eerste ronde Menopur en Pregnyl achter de rug (5000eh Pregnyl om eisprong boost te geven en daarna nog 3 keer 1500eh om LF te ondersteunen; wacht nu op ...... en haal me van alles in m'n hoofd wel / niet / wel / niet........ Wat doet Lucrin eigenlijk? Succes jullie, grtz Lidi
Helaas dat er behoefte is aan dit soort topics... Hoop voor de meiden die behoefte hebben aan dit soort topics, toch nog snel zwanger te zullen gaan worden!!
Heb trouwens net ook in het topic van Miracles een stukje geschreven. Sommige meiden met een korte LF worden toch zonder hulp zwanger: Miracles en Chantal zijn beiden al bijna uitgerekend als ik het goed heb!! Echter, Talulah en ik zijn ook meiden met een zwakke LF en ik ben nu bezig met IVF en Talulah gaat er binnenkort mee starten... Pffff helaas helaas helaas is het niet 1, 2, 3 voor ons allen nog relatief eenvoudig zo ver te krijgen.
hallo meiden heb me al een tijdje niet meer gemeld hier maar hoe gaat het met jullie ? ik zit nu weer op 24 dagen een poos op 26 dagen gezeten en nu weer op 24 erg raar wij lopen inmiddels wel in het zhuis
Ik heb nog niet alles gelezen hier maar ik ga eens even met jullie meekletsen want ik snap er helemaal niks meer van. Mijn verhaal: Sinds mijn 13e ben ik aan de pil ivm menstruatiepijn die niet anders te verlichten is. Daarvoor een onregelmatige cyclus van tussen de 21 en 35 dagen. In sept 06 ben ik gestopt met de pil omdat we een kinderwens hadden. Eerst een maandje ontpillen en toen ervoor gegaan. Cyclus was zowaar erg regelmatig en netjes qua lengte nl 27 dagen. Waarschijnlijk heb ik in dec een vmk gehad (is niet zeker want ik had niet getest) daarna is m'n cyclus weer zo regelmatig als ervoor. In april 07 test ik positief (erg netjes dus) Na m´n bevalling ben ik niet aan de pil gegaan omdat ik heb gemerkt dat ik me zonder pil prettiger voel. M´n cyclus in deze periode niet echt bijgehouden maar naar mijn idee niet echt vreemd ofzo. In mei heb ik de nuvaring gehaald omdat we sex met condoom toch ook niet alles vinden en de nuvaring minder hormonen bevat als de pil. Na 2 maanden ´ringen´ wil ik er toch weer mee stoppen en blijft m´n menstruatie uit maar test alleen maar neg (er was een grotere kans ondanks de anticonceptie toch zwanger te worden maar dat risico namen we voor lief omdat we toch nog een 2e kindje zouden willen) Uiteindelijk wordt ik na 2 maanden toch ongesteld, sindsdien mijn cyclus weer niet echt bijgehouden. Sinds april dit jaar weer bezig m´n cyclus wat bij te houden omdat we in juni toch weer voor een 2e willen gaan. Maar sinds die tijd is mijn cyclus onregelmatig 23/27/27/26/29/30/24/24 ik heb tijdens de cyclus in aug ovutesten gebruikt om inzicht te krijgen in m´n cyclus waarbij ik op dag 12-13 en 14 van de cyclus (van 24) een positieve test had. Deze maand wilde ik weer gaan testen maar ben ze gewoon vergeten dus ik heb geen idee....wel had ik op dag 16, 17 en 18 flinke ongikrampen. Ik zit nu op dag 20.......