We hadden een namenlijstje met daarop 3 namen. Nu zijn we tot de conclusie gekomen dat we echt een naam willen met 2 lettergrepen omdat we vinden dat dit fijner "roept". Twee van de drie waren met 1 lettergreep dus die vallen nu af. We hebben nu dus nog maar 1 naam over. Grappig genoeg is dit de naam waar ik eerst van overtuigd was en wat een "nee" voor mijn man was en later een "misschien" werd toen ik de naam stiekem door lijstjes bleef gooien en nu is mijn man vrijwel overtuigd van die naam en ga ik twijfelen. We willen dus een naam met 2 lettergrepen (namen met 1 lettergreep of met 3 lettergrepen vallen sowieso af) en het liefst een naam die eindigt op een klinker. Ik heb al ontelbaar lijstjes gezien maar nergens een yes-gevoel bij gehad. Ik noem expres de naam die we in gedachten hebben even niet omdat ik benieuwd ben naar frisse input.
weet niet precies wat je smaak is, maar hier van alles wat: Jonah Senna Timo Levai Lasse Berre Jurre Marco Hugo Keje Luca Hidde Mika Rene Yuri Yari/jari Levi Feike Jaro Guido Ravi Thije
Jammer dat we niet weten waar je ongeveer van houdt.. ik doe een poging: -Ferre -Jesse -Rune -Jiri -Elai -Cody -Ivo -Ennio -Xavi -Lasse -Zeno -Finley -Turi -Ezra -Vince
namen met 2 lettergrpen en eindigend op een klinker, daar zijn er heel veel van. Het is wel handig als je wat meer aanwijzingen geeft. Zoek je Spaanse of Italiaanse namen als Diego, Enzo, Luca Zoek je Friese namen als Fedde, Menno, Douwe Zoek je Scandinavische namen als Jari, Mika, Kalle Zoek je Engelse namen als Finley, Daley, Joey Zoek je exotische namen als Zairo, Jestro, Mirlo enz.
Kimo Mido Jidde / Jibbe / Jisse / Jille Jeppe Joene Jorne / Jorre Fosse Jonte Deddo / Meddo Nero Lode / Lude Ibbe Ibo / Ido Kalle Ole Tibbe / Tidde Keo Duco Ebbe / Ebbo Iddo Jimme Ive Jano / Lano Lino Jonne / Jotte