Hallo allemaal, Ik ben pas voor de eerste keer hier op deze site, en heb een vraag aan moeders die een qurretage hebben gehad, hoelang duurden het bij jullie voordat jullie weer opnieuw zwanger waren, en hoe jullie menstratie was minder bloed of normaal? Ik ben er zef ook mee bezig om zwanger te worden en heb mijn qurretage gehad in april, dus moeders hoop snel op een antwoord op mijn vraag. Groetjes Dadeltje,
Hoi, Helaas weet ik het ook niet. Heb in mei een cur. gehad en nog steeds niet zwanger. Erg lastig is dit. Strekte.
ik heb vorig jaar begin september een curretage gehad en ben nog steeds niet zwanger. we lopen nu bij geanecoloog omdat me mannetje trage zwemmertjes heeft. groetjes
Hallo Deva, ja het is inderdaad ook lastig om af te wachten maar we moeten nog ff geduld voor hebben, hoeveel weken was jij toen het uitliep op een miskraam? En jij ook veel sterkte,
Hoi, Ik zit ook nog steeds te wachten op een nieuwe zwangerschap. Zit nu in de 5e ronde. heb in april de currettage gehad. Ben nu wel heftiger ongi als daarvoor.
In januari ben ik gecuretteerd, nu eindelijk weer zwanger! Succes meiden, en hoop blijven houden! x Roosje
Hallo lieve meiden, bedankt allmaal voor de snelle reacties,, Als ik zo bekijk is het bij meerdere ook zo om te wachten voor een nieuwe zwangerschap ik zelf zit ook in mij 5de ronde, en we moeten gewoon geduld voor hebben,en je lichaam moet er ook gewoon klaar voor zijn. X Dadeltje
Halo suzie, we zitten in dezelfde tijd heb ook in april qurretage gehad en zit in mn 5de ronde, mij ongi is juist minder dan daarvoor. x Dadeltje
na 2 maanden kwam pas me 1e menstruatie en gingen weer gericht klussen. 1 augustus 2006 had ik de curetage (zwangerschap 11 wk) en 11 januari 2007 had ik een positieve zwangerschapstest. dat is dus z'n 5 maanden en ronde 3, had een zeer onregelmatige lange cycles. dit wachetn duurde erg lang en zeker omdat mijn cycles zo lang duurde elke keer. toen ik positief teste was ik een een woord evrnaast en heb wel minimaal 10 x moeten testen voor ik het geloofde . nu ben ik trotse moeder van een prachtige dochter. het lange wachten is hier dus goed beloont dus houdt de moed erin en succes