Ik heb bij de hammam een stuk duru zeep gekregen. Ik herken mijn huid niet meer terug. Zo zacht en rustig. Nu ben ik op zoek naar een winkel waar het te koop is, maar ik weet niet zo goed waar ik moet zoeken. Ik heb het inmiddels wel on-line gevonden, maar schrok van de verzendkosten. Iemand die mij kan helpen?
Verkopen ze het niet bij de hammam? Het lijkt een turkse merk toch? Misschien een turkse winkel? (Zo’n eentje waar ze fruit en groente kopen, de onze heeft ook een beetje van alles, misschien ook wel zeep)
https://www.voordeeldrogisterij.nl/duru-zeep-180-gr# Is dit ook goed of moet het dat andere merk zijn? Ik ben absoluut niet thuis in deze zeep hoor maar een keer googlen levert dit op.
Ik heb geen ervaring met andere soorten, maar weet dat ik deze echt heel fijn vond. Dus hoopte precies dezelfde te kunnen vinden. Bedankt voor het meedenken!
Bij de turkse supermarkten en soms ook bij de marokkaanse. Ik heb ze daar vaak genoeg gezien, wist niet dat het zo goed spul was
Ik heb het in combinatie met een scrubhandschoen gebruikt. Mijn huid voelt echt heerlijk zacht en enorm ontspannen. Kan het je echt aanraden!
Deze is heel erg goed!! Ook tegen puistjes: was dagelijks je gezicht met deze zeep (wel wat creme erop doen erna, anders voelt het trekkerig) en je hebt binnen 24 uur een bijna gave huid. Je kunt er ook je haren mee wassen (en zelfs je kleding) maar ik vind dat mijn haar er te stug van wordt. Verder is dit dus hele fijne zeep. Oh en een antwoord op de vraag van TS: deze is te koop in turkse winkels.