Ik ontwerp zelf mijn kaartje maar inspiratie wat betreft de tekst.... Ik zoek een korte, 'hippe', grappige tekst. Evt. ook een alternatief voor: 'Als u wilt langskomen even bellen vantevoren'. Iemand tips? Alvast bedankt! Groeten, Gaby
Wilt u ons komen bezoeken, graag even van tevoren boeken. Met z'n tweetjes hadden we het reuze fijn Al vonden we ons gezinnetje toch te klein Er was nog een plaatsje vrij welkom klein wondertje je hoort erbij! 't lijkt zo gewoon maar het is een wonder ons eerste kindje 't is zo bijzonder! Wat kan je hart beter verwarmen dan zo'n kliene in je armen? wij vinden het zo fijn om nu met z'n drieeën te zijn! Zoiets?
'Wil je vingertjes en teentjes komen tellen? Dan graag van te voren even bellen!' Deze hebben wij op ons geboortekaartje staan 8)
Hij wordt wel heel erg vaak gebruikt, hoor. Ik heb hem al drie keer op een geboortekaartje thuis gehad. En ik heb er nog maar 5 X eentje gekregen, hahaha!
Wij hebben...... Beschuitjes smeren moet ik nog leren dus zou u voor bezoek even willen telefoneren. Groetjes Ilona
Haha idd, ik heb het idee dat die tekst tegenwoordig standaard op de kaartjes staat Wel moeilijk btw, om iets leuks te bedenken!
Er zit van alles aan Er zit van alles op Er zit van alles in D'r komt van alles uit Jeroen van Merwijk
@creatype: gefeliciteerd Jij bent al bevallen, maar hier nog een paar ideetjes voor anderen die nog moeten. Laat ons even weten, als je beschuit met muisjes komt eten. Wilt u ..... zien, bel dan even anders slaapt hij/zij mischien. Kraamvisite vind ik fijn een telefoontje zou handig zijn.
ik zie dit nu pas... maar ik denk dat ik erop zet; .... en mamma rusten van 12 tot twee en na tiene doet ook pappa mee! of tussen 13.00 en 15.00 liggen wij te rusen en na 22.00uur zegt ook pappa weltrusten
Die lijkt een beetje op onze tekst: Van twaalf tot twee rusten mama en ukkie, Na negen uur doet ook papa een tukkie.
wij hadde bij de eerste als "openings-zin" staan: wilt u eens wat beleven? kom mij dan de fles eens geven
Ik ben zo lief en mooi dat kan ik je vertellen, nieuwgierig naar mij dan moet je maar gauw even met papa bellen. Mama en ik rusten van 12.00 tot 15.00 uur en na 22.00 uur ? misschien zoiets?