We weten nog niet wat het word maar ik heb sterk het gevoel dat het dit keer een menneke is. Nu hebben we nog niet de jongensnaam gevonden. Voor een meid word het Lila of Nova, voor een jongen hebben we nu op ons lijstje staat Kick en Dex.
Leuke meidennamen! De jongensnamen die je noemt niet zo mijn smaak, maar ik wil nog wel een paar suggesties doen voor je! Ben/ Bent/ Brent Cas Daan Den Finn Guus Gijs Ian Jip Just Jur Jor/ Jort Jaap Karl Koen Luc/ Luuk Lex Lux/ Luxor Max Marc Menno Mike/ Mika Niek/ Nick Nimm Pim Ryan Sam/ Sem Stijn/ Stan Toby Thijs Vico Vince Kom ff niet verder hopelijk zit er nog iets bij!
DEX ik vind dit zo een stoere naam voor een jongen, als onze kleine meid een jongen zou zijn zou ze Dex gaan heten, we hadden deze naam ook al bij onze 1e dochter!! Maar 2 meiden hier, dus geen Dex!!!! Kick vind ik minder. Nova vind ik helemaal super! Lila vind ik niks!!! Succes!!!
Oww Dex! Echt een geweldige naam. Helaas gaat deze naam hier niet icm de achternaam, anders had onze misschien eventuele toekomstige zoon zo geheten. Verder op ons lijsteje.. Sem, Jens. Kick vind ik trouwens ook erg leuk, maar misschien niet zo handig omdat het een engels woord is.
Lila en Nova vind ik allebei echt heel mooi! Dex en Kick juist niet zo. Joah Denne Sverre Max Joppe Timme Tibbe Boaz Lex Otto
Dex / Dexx is tof! Andere ideetjes: Ard / Art Baz / Bas Benn / Ben Berk / Birk Bick / Bik / Binck / Bink Bo / Beau Bor / Borre Cas / Kas / Caz / Kaz Cesar Ches Daen Dante / Danté Dar Daud Dax Daz / Das Def / Dev Den Duuk Dzem Fen Flynn / Flinn Flynt Fos Gabor Glen Ian Ichi Isha Jaak Jann Jano Jari / Jaris Jem Jent Jilias / Jylias / Jilyas Jip / Yip Jóa Joep Jon Jonan Joon Joren Jorijn Josh Julas Jur Just Kaj Kash / Cásh Kay (uitgesproken als 'kee') Krijn Lev Levi Lex Loek Luc Lux Mads Marlijn Mas Mauk Max Meek Midas Milas Mirk Moos Mus Naud / Naud / Noud / Nout Niek Nol Olaf Ole Olle Per Pim Quin / Quint Raaf Raf / Rav Ree Rex Rico Roan Roben Roek Sam / Sem Seb / Sebbe / Sep(p) / Seppe Sill / Syll / Sil / Syl Skipp Stan Stef Stian Sylias Thiaz Tibbe Tije / Thije Tijn / Thijn / Tijm / Thijm Timo Tipp Tor / Torr/ Thor Twan Tybo / Tibo Vico Vinn Vos War Waz / Woz Wes / Wez Wolf Woud / Wout / Waud / Waut Xavi Yan / Yann Yor / Yorre Zef / Sef Zem Zen
Thnx voor jullie feedback...en iedeen! Staan zeker wat leuke en goede tussen... die gaan op het lijstje!! Thnx!!
Dex en Kick vind ik allebei leuk, maar Dex toch wel mooier dan Kick. Nova vind ik fantastisch, maar Lila vind ik echt verschrikkelijk (sorry). Lila vind ik een kleur, geen naam. Ik ken wel iemand die zo heet, maar dan geschreven als Leighla. Dat vind ik dan nog wel weer kunnen (maar nog steeds niet mooi). Andere korte, stoere jongensnamen: Luuk Nick Niek Raf Ralf/Ralph Levi Mats Mart T(h)om T(h)ijn T(h)ijs Stijn Stan Dion/Dyon Marc/Mark Bram Ray Roy Troy Boyd Boaz Xavi Ravi Roan Noud Vince Finn Ron Rob Liam Mick Mike Kyle Dice
Er zijn er al veel genoemd, maar ik dacht nog aan: Rem Raff Roemer Bries Rhys/Reece Rex Maxx Boy Boyd Lloyd ... Voor een meisje vind ik Lila (of Lyla) en Nova (of Neva, Niva, Neve) heel mooi! Livia (dat heeft wat van allebei ) vind ik nog mooier. Voor een jongen vind ik Dex wel aardig, hoewel het mij een afkorting lijkt van de naam Dexter (maar dat is op zich natuurlijk niet erg). Kick vind ik persoonlijk geen mooie naam. Ik ben benieuwd welke naam het wordt, succes!
Wat grappig, ik zie een paar keer de jongensnaam Tibbe voorbij komen en mijn achternaam is Tibbe, dat wordt hem dus Tibbe Tibbe
Echt super voor jullie reacties! Staan er ook wat tussen die ik wat minder vind maar ook wel echt leuke! Nog 3,5 weken en dan weten we zeker wat het wordt......
uit jouw eigen lijstje zou ik gaan voor nova en kick, maar er staan idd nog veel leuke suggesties tussen.
Jim Bob Dim Bing Kurt / Koert Ken Kent Dix Don Dolf Dax Goos Nout Wout Walt Ram Kai Koen Noam Loe / Lou Daaf Kaan Key Kern Born / Bjorn Benso Sepp Keb Bram Mert Berk ... Misschien heb je hier nog wat aan (ik heb mijn namenboek er maar even bij gepakt, haha) Succes!!!
Wij hebben onze 2e Noam genoemd, en alleeeeeeen maar positieve en zelfs lovende reacties gekregen! Het is een makkelijke maar toch hele originele naam met een mooie betekenis! een aanrader dus van de lijstjes die ik verder voorbij zie komen, vind ik Nout leuk, en van jou eigen lijstje Kick.
En verder: Joah Boaz Xavi Ravi, Rafi, Raf Nog wat suggesties: Arvo Bycko/Bicko Melot Milo(w) Thobin Yair/Jairo Succes!