Wij zijn nu pril zwanger van onze tweede. Het lijkt me leuk om al wat inspiratie op te doen voor jongens en meidennamen. Onze eisen; geen gemaakte of geknutselde namen, lekker Hollands klinkend(hoeft dus niet perse van Hollandse komaf te zijn),meer dan 1 lettergreep omdat het anders niet bij de achternaam past. Het zou leuk zijn als het niet extreem veel vookomt maar ook niet te uitzonderlijk. En het moet passen bij Matthijs Ben benieuwd naam jullie ideeën.
Matthijs en Jochem Matthijs en Aaron Matthijs en Julian Matthijs en Joran Matthijs en Michiel Matthijs en Samuel Matthijs en Alexander Matthijs en Olivier Matthijs en Leander Matthijs en Wouter Matthijs en Esmee Matthijs en Lieke Matthijs en Anouk Matthijs en Sanne Matthijs en Feline Matthijs en Isabelle Matthijs en Danique Matthijs en Nora Matthijs en Liselot Matthijs en Julia
Best leuke namen tussen. Julian kan niet omdat dit Matthijs zijn tweede naam is. Aaron staat op onze lijst. Olivier en samulel vind ik welletjes maar ben bang dat ik er op uitgekeken raak. Alexander vind ik heel leuk maar mijn vent niet helaas. Julia, nora en Isabelle vind ik ook leuk!