Nou, hèhè, we hebben ons namenlijstje na veel wikken en wegen al terug kunnen brengen tot 5 namen... Dacht dat het er nooit van zou komen, maar goed, morgen of overmorgen gaan we de knoop doorhakken, want ik wil deze week nog naar de drukkerij voor een proefdruk. Graag dus even jullie mening over de volgende jongensnamen, dames!
Ik ben pro Marijn! Of Merijn. Kan ook. Ik vind alle namen, op Noah na, erg leuk. Succes met de keuze!
Zo wat een moeilijke poll.. Vind alle namen mooi.. Favo Jurre en Hidde.. Maar, Marijn en Noah zijn ook mooi..
Ik weet ut....... Ben nu ook een beetje naar de betekenissen aan het kijken, en naar hoe vaak de namen voorkomen... vrees dat we er anders volgend jaar nog niet uitzijn...
Ik vind Jurre en Hidde het mooist. Maar heb voor Jurre gekozen omdat deze ook bij ons op het lijstje staat. Succes
moeilijk kiezen! Ik vind jurre, marijn en hidde erg leuk! Noah en giel zouden bij mij meteen afvallen. Uiteindelijk zou ik voor jurre gaan, denk ik. Succes ermee.
Marijn of Merijn vind ik helemaal leuk!! Daar heb ik voor gekozen. De andere namen daar heb ik gewoon wat minder mee. Succes met de keuze!
Ik heb gestemd op Noah, vind dit de mooiste naam maar ik vind Jurre ook wel heel leuk! De rest van de namen vind ik niks.
Ik heb op Hidde gestemd, maar vind Giel ook wel heel erg leuk! Hidde vind ik leuk, omdat ik de i-klank gewoon lekker vind in een naam. Kweenie waarom, hoor, maar dat merk ik gewoon vaak En Giel... Het was dat ik mijn zoon niet rechtstreeks (dus in roepnaam) wilde vernoemen, anders hadden we 'm overwogen voor Sil toen!