Ik vind Cas en Lily de leukste namen op jullie lijstjes. Ik moest meteen aan Cato denken voor een meisje. Verder: Alix, Amé, Anna, Clea, Dana, Elin, Elsa, Estée, Febe, Imke, Imme, Iris, Jade, Jara, Jolé, Jula, Juna, Lena, Loïs, Luna, Nena, Nika, Niké, Nina, Nora, Nova, Rava, Rhea, Riva, Rosa, Tara, Tove, Vera Voor een jongen denk ik meteen aan Brent. Verder: Abel, Bas, Finn, Jens, Job, Joep, Jort, Jur, Kay, Koen, Lenn, Luc, Luuk, Ole, Otis, Pim, Quinn, Quint, Raf, Rens, Rick, Rik, Tom, Twan, Vic, Wes
Toevallig zijn Cas en Lily op het moment ook mijn favoriet . Maar er kan nog zoveel veranderen. Mijn Max zou Lotte geheten hebben als het een meisje was. Daarna was ik zwanger van een meisje en toen vond ik Lotte helemaal niet leuk meer. Cas had ik bij haar als ze een jongen was. Misschien vind ik dat dan straks ook niet meer leuk als het echt een jongen is haha. We gaan het zien.
Jort Clim Raf Jur(re) Thuur Siem Sieb Joes Ravi Thijmen Siem Cleo Gwen Nova Nouk Jip Leah Bobbi Nore Flore Laure(n) Nomi Iva Esra
Erg veel namen al genoemd. Van je eerste lijstje vind ik Tim wel mooi en passend. Sem erg 2010, siem origineler. Misschien peet, kian, stan, Guus, jack, Bart, kyo Meisjes heb ik weinig inspiratie momenteel. Lea misschien
Voor een meisje vind ik Félie, Lily, Nine, Ella, Leia, Loé (Lowee), en Loua er leuk bij. Voor een jongen Luc (naam van mijn zoon), Joas/Joah, Felix, Hugo, Noah, Tijn, Noud, Luca, Milo
Toen ik Noï zag moest ik denken aan Tio. Zou heet een jongetje wat ik ken en vind ik echt wel een leuke naam! Ik vind Mik leuk, of misschien Mika. Voor een meisje misschien Elin of Leila?