Hoi meiden, Al een tijdje een trouwe meelezer maar dan nu toch mijn eerste topic aangemaakt.. Mijn vriend en ik zijn al wekenlang op zoek naar DE naam..... Maar we komen er niet uit . We zijn op zoek naar een korte jongensnaam met (eventueel) een Italiaans tintje. Verder moet het ook nog wel een naam zijn die gewoon in het Nederlands ook lekker bekt . Hoop dat jullie nog wat inspirerende namen kunnen bedenken! Groetjes Mut
Luca Mika Ché Nino Vito Vigo Dario Rio Elio Diego Rino Remo Mauro Zeno Nando Gianni Raf (Rafael) Matteo Rayan
Wauw wat een lijst , zitten een paar leuke bij, dankjewel! Mika staat op ons lijstje. Luca is ook leuk maar een beetje te Marco Borsato hihi. Nino vind ik ook leuk maar dan wel voor een kind, weet niet of ik die naam ook leuk vind voor een volwassen man.
Dank jullie wel! Fabio is ook eentje om te onthouden. Andere (niet Italiaanse) namen die ik leuk vind zijn Dex en Fedde maar dat vindt mijn vriend niet echt leuk.... Lastig hoor pff hihi
Ik lees mee! Onze zoon heet Moreno,dat is ook Italiaans en betekend "bruin". We hadden voor een 2de zoon (als de 2de een jongen zou zijn) Nando,maar weet niet of ik dat nu nog leuk vind
Lino Nilo Ricco Lauro Ciro Reno Gino Rocco Zino Jago Lio Vico Lindo Fenno Tico Arlo Nuno : Portugese naam Giona : spreek Dzjoo-naa Dani Ravi Revi Novi Santi
Dank voor de lijst Fides, zitten een paar leuke tussen! Milan, Flavio en Matteo klinken ook goed, mijn vriend vindt vooral Matteo leuk. Ik mis alleen toch nog dat "Ja dat is hem" gevoel . Jeej wat is dit lastig. We proberen ons nu ook een beetje te richten op de niet Italiaans getinte namen. Dus als jullie nog suggesties hebben. Moet passen in het rijtje: Dex Fedde Mika