Af en toe word ik er zo gek van!!!! Zomaar om kleinste dingen huilen, ene moment blij, volgende moment rot gevoel waarbij ik aan alles ga twijfelen.. Iemand hoeft maar iets te zeggen en ik ga twijfelen, en dan vooral over de naam van de kleine.. Is het wel leuk genoeg, niet gek?, gaat de naam we Passen bij onze meid? Help?! Word er gek van... Stop met twijgelen denk ik dan..zijn al paar keer veranderd, en deze naam vind ik echt leuk maar waarom twijfel ik dan zo snel..hormonen en stukje angst ofzo? Pff herkenbaar?
Ik heb nog lang getwijfeld of onze naam het wel was, maar uiteindelijk zijn we erbij gebleven. En ik ben er superblij mee, de naam past goed bij hem en klinkt mooier elke keer dat we hem zo noemen. Bij 38 weken zou ik geen veranderingen in de naam meer aanbrengen!
Nee daarom, wil ik ook helemaal niet, maar waarom die twijfel zo snel?? Echt hormonen gewoon? De onzekerheid dat er gewoon een stukje bij hoort? Vind het ook zo moeilijk en zware keuze. Til er ook misschien te zwaar aan..en denk dan wat zal iedereen er van vinden? Hihi ik geniet volop van zwanger zijn en het schoppende meisje in mijn buik, maar die hormonen die erbij horen zijn wel eens lastig
Heel herkenbaar ik had dat bij de jongens naam. Wij wilde het geslacht niet weten, dus moesten voor beide een naam. Meisjes naam hadden we al voordat ik zwanger was(tijd genoeg door mmm). Jongensnaam was echt moeilijk. Mijn man en ik hebben wat jongemannen betreft echt een hele andere smaak. Uiteindelijk 1 in elkaar gepuzzeld die hij mooi vond en ik twijfelachtig. Tot de dagen van de bevalling was ik aan het twijfelen. Was dan ook erg opgelucht dat er een meisje op mijn buik werd gelegd
Ja dat twijfelen herken ik helaas ook.. Zo blij met de naam voor ons ventje en dan slaat ineens de twijfel weer toe. Heel frustrerend!! Al zullen het zullen deels hormonen zijn..
Hihi ben blij dat mensen het herkennen! Inmiddels is het 3.10 uur, eindelijk gedachten uit kunnen zetten begint de kleine meid te bewegen..... En hoe! Al drie uur lang heel heftig.. Zit dus maar op de bank weer