Hallo meiden. Na een lange zoektocht denk ik wel 2 namen gevonden te hebben die ik leuk vind die voldoen aan wat ik wilde. Wou geen bijbelse namen en iets origineels maar ook weer niet zo dat hij tien keer zn naam moet spellen op een dag. Alleen welke volgorde daar ben ik nog niet uit. Graag wat meningen! Na zoveel namen gelezen te hebben weet ik het af en toe echt niet meer Als jullie de namen niks vinden of betere suggesties hebben mag je dat ook roepen hoor . Ik ben alleenstaand en heb eigenlijk niemand om namen mee te speuren (voor mn familie wil ik het een verrassing houden en mn vader wil toch alleen maar vernoemen naar rare familieleden die ik niet ken) en dan is het allemaal best lastig .
Lijkt me idd erg lastig om alleen een naam te kiezen. Aan de andere kant, je kunt wel lekker je eigen zin doen hahaha. Zonder dat iemand WEER zegt; he bah nee! Persoonlijk vind ik Kian Jorin t leukste.
Das wel waar aan de andere kant na 1500 namen voorbij te zien komen weet je zelf ook niet meer wat je nou leuk vindt vreselijk klusje. Maar daarom ook 2 namen als hij zijn naam echt niks vind kan hij altijd nog kiezen
Ik ga ook voor Kian Jorin. Kian vind ik echt een leuke voornaam en het klinkt voor mijn gevoel beter als andersom. Succes met je keuze!
tsja, wat vind je de leukste naam om als roepnaam te nemen? Ik zou voor Kian kiezen denk ik, leukere roepnaam. Maar als Jorin jouw topnaam is, moet je die als eerste (en als roepnaam) nemen.
kian is een leuke naam alleen zou ik voor jorick gaan in plaats van jorin, vind jorin een beetje onbestemd, sorry en jorick vind ik leuker bij kian staan/klinken
ik vind dat je de uiteindelijke roepnaam vooraan moet zetten. ( ook om later verwarring te voorkomen denk ik )dus zul je dat eerst voor jezelf uit moeten vogelen. yorick van ik trouwens ook wel aardig zoals hierboven staat.
Ik zou van Kian denk ik Kyan maken. Iets stoerder. Jorin vind ik niet zo. Associaties: Jorinde Mol, You're in, Joran.. Yorick klinkt idd leuker, of Jorik. Succes!
Ik heb gekozen voor Jorin Kian... En ik zou dan Kian als roepnaam nemen... De officiële namen gebruik je toch niet altijd allemaal.. Dus de volgorde maakt eigenlijk in dat opzicht ook niet uit... Maar ik vind Jorin Kian beter klinken als andersom... al vind ik eigenlijk de namen bij elkaar zelf niet zo mooi... Maar ja vraagt om wat mooier is en dan zeg ik: Jorin Kian met als roepnaam Kian! Dat kan je ook duidelijk op een geboortekaartje zetten en anderen weten alle namen toch niet dus verwarring zal er ook niet zijn.
Bedankt voor de reacties! Volgorde is wel duidelijk en sluit ik me bij de meerderheid wel mee aan. Jorick is ook leuk maar betekend vriend van de everzwijn en dat vind ik toch wat minder . Betekenis van Jorin is kind van de vrijheid wat mij gewoon wat meer aanspreekt. Betekenis is toch wel belangrijk vindt ik zo . Maar het is gewoon lastig hoor om in je eentje namen te verzinnen. Zal nog eens over die tweede naam nadenken. Bedankt voor de hulp in ieder geval!
Ik heb voor Jorin Kian gekozen. Persoonlijk vind ik dit iets beter klinken. Wel grappig, wij twijfelen tussen de namen Yoran en Kyan voor onze kleine en hebben erover nagedacht of we de twee namen maar gewoon achter elkaar moesten zetten, Yoran Kyan of Kyan Yoran. Maar we vonden dit toch niet zo geweldig klinken, ook al gebruik je de tweede naam bijna nooit.