hoi, Wij komen maar niet uit jongensnaam. We hebben al een dochter L.iv en een zoon S.eth. Ik vind Neil een leuke naam, maar mijn man vind het moeilijk uit te spreken, is volgens hem niet goed te verstaan als in nieuw, niels etc. Heef hij wel gelijk in. Begin dus zelf ook weer te twijfelen. Zelf vind hij Mex leuk, maar daar krijg ik nog geen wauw gevoel van. Kortom weten jullie nog een stoere, krachtige, korte jongensnaam? Beetje engelse richting, maar dan niet met een harde uitspraak als jullie snappen wat ik bedoel. L.iv en S.eth hebben ook een zachte uitspraak. thnx!
Schrijf je dat zo met die . ertussen of is dat een foutje? Ik vind Tom, Max (ipv Mex) of ook Cas een leuke naam! Succes met deze moeilijke beslissing!
Dan is het niet te vinden als je de naam intypt op Google. Anders kom je op deze pagina. Mex of Dex vind ik wel erg leuk erbij passen hoor! Of Jack/Jace
Mex! Erg leuk, zo wilde ik mijn zoontje graag noemen. Mijn man vond het helaas te hip, dus is het bij ons Max geworden
Ik vind Neil wel leuk, Mex niet zo. Wat ik verder leuk vind bij Liv en Seth..... Thom, Ray, Zion, Troy, Jimmy, Mace