Wij hebben een dochter genaamd Fenne. Volgende week zal ik bevallen van ons zoontje. Wat past er mooi bij? Ik wil een korte en krachtige naam, niet! beginnend met F. Ik had eerst Mik, maar ik twijfel heel erg! Toch net niet denk ik. Denk nu aan Sem... Andere ideeën zijn ook welkom!
Oh jee wat heftig dat je moet gaan bevallen van jullie zoontje. Allereerst sterkte! Ik zou eerder voor Mik gaan dan voor Sem. Andere ideetjes: Senn Siem Mika Jelt Puk
O wat erg voor jullie. Heel veel sterkte. Ik vind mik het leukst, maar Mika en Siem die lonneke aangaf vind ik ook mooi.
Bedankt. Echt moeilijk!! Ik wil ook een speciale naam voor hem. Het voelt anders dan voor een levend kindje. Het hoeft niet lang te zijn of veel te betekenen. Je gebruikt de naam natuurlijk ook niet echt. Nieuwe opties: Milo Jens
Siem zo heet broertje van man Mika ook apart, even aan wennen. Is mss wel een optie, maar mss te apart
Als eerste heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Ik wens je heel veel kracht tijdens de bevalling, ik weet hoe erg en pijnlijk dat is. Wij hebben ons overleden zoontje (13w en 1d) de naam Storm gegeven, dat was een naam die bij mij binnen kwam toen we na de geboorte naar huis reden.
Gecondoleerd met het overlijden van je zoontje! Wat immens vreselijk..... Je moet ook nog eens nu plotseling een naam verzinnen, waarvoor je normaliter 5 maanden extra de tijd hebt. Ik vind Sem leuk, maar Mik hoor je minder vaak. Job of Stijn/Stan zijn ook korte namen. Sam vind ik ook erg leuk. Melle is misschien wat te lang. Heel erg veel sterkte voor de periode die komen gaat en succes bij het vinden van een mooie naam voor jullie lieve zoon!
Jeetje meid wat heftig, heel veel sterkte. Even denken over krachtige korte namen uit onze omgeving misschien zit er iets tussen. Stijn Mick Thijs Daan Stenn Stan Sem Faas Luuk Guus Finn Kay Gijs
Ik vind Sem een lieve naam... een stoere naam vind ik Luuk of Milan... Aparte naam die ik laatst hoorde is Sid...
Luuk stond in mijn top 3, maar ik heb er een rare gedachte bij Lucky Luke en zo lucky vind ik hem niet Ben er nog niet over uit
Mamootjeikvind mik erg mooi door de gedachte die er achter zit. Zo lezende lijkt hij je het meest aan te spreken. Als je man/ vriend dst ook zo voelt zou ik het gewoon doen. Veel sterkte.