Hoi meiden, Mijn man en ik komen er niet uit, we hadden een naam maar na een tijdje heeft mn man heeft gezegd dat hij het toch helemaal niks vind. We denken nu aan Janick / Jannick / Yannick (favoriet man) , Michael (mijn favoriet) , of William. Best wel verschillende namen. Iemand tips of evt. Een andere mooie gelijkende naam. Liefs
Ik vind Jannick het leukst. Misschien zijn dit nog goede opties; Mathias Benjamin Oliver Olivier Sebastian Julian Leander Elias Daniël Vincent Florian Floris Gideon Nicolas
Ik zou van jullie lijstje gaan voor Yannick. Misschien: Casper, Duncan, Fender, Florian, Floris, Jasper, Jelmer, Jesper, Laurens, Lennon, Lennox, Maddox, Marcus, Martijn, Mathijs, Maurits, Morris, Nathan, Olivier, Pepijn, Philip, Quinten, Raphael, Simon, Steven, Thijmen, Tristan, Victor, Wessel, Xander
Bedankt voor de tips! Matthias vind ik ook wel mooi, en m'n man gelukkig ook wel.. Dus nog even dubben. Nu is het zo dat m'n eerste zoontje.. Puntje puntje rick heet. (ik ben dus bang dat hier een bekende zit en durf de naam niet te zeggen, omdat het nogal uniek is dus dan gelijk onze naam bekend is) Maar... Rick en Yannick kan dat wel qua combinatie. Het heeft dus een iets zelfde klank. 'tis wel allebei redelijk stoer vind ik, en dat spreekt ons wel aan.
Hmm ik zou dan idd toch niet voor Yannick of een andere schrijfwijze gaan omdat ik t wel erg jut en jul vind klinken
Matthias is zeker ook heel mooi! Yannick zou ik uitspreken als jaaniek (omdat ik die ken) en niet als jaanik (zoals rik(rick)). Rik en Jaaniek (als klankcombinatie) zou wat mij betreft wel kunnen. Maar als je Jaanik als uitspraak wilt dan wordt het wel jut en jul.
Als het om Rick en Nick zou gaan, zou de naam Nick voor mij afvallen. Maar het gaat hier om Frederick (bijvoorbeeld) en Yannick en dat vind ik totaal andere namen waarbij de uitspraak toch ook nog anders is. Yannick vind ik de leukste van je lijstje.
Yaniek (vind dat zelf leuker/fijner uit te spreken dan Jannick en past ook beter naast …rick). Anders William of Matthias. Rafael spreek ik uit als ‘Raffaael’. Michael vind ik niet mooi.