Hallo, misschien hebben jullie nog leuke ideeën voor meisjesnamen. We hebben natuurlijk wel wat wensen. het liefst 4 letters, mag eventueel ook 5. Maar we willen eigenlijk ook 2 klinkers in het midden. Dus bijv Noor of Saar......jullie leuke aanvullingen?
Juul Suus Roos Keet Soof Pien Maud Loes Loïs Beau Wies Floor, Fleur Fiene, Fieke Laura Leah Diede Vieve Niene Meike, Mieke Pleun
Leah Roos Kaat Keet Fleur Floor Meike Diede Diese Wies Luus Lies Neel Maura Maud Reina Pien Juul Jools
Veel al genoemd. Deze nog niet geloof ik (zijn helemaal niet per se mijn smaak, maar voldoen wel aan de 'vier letters, twee klinkers'-regel) Lien Kees (ja, dat kan ook voor een meisje. Zie Flodder ) Laar Maan (ik snap je wel trouwens, we noemen onze dochters vaak Saar en Juul, zijn afkortingen. Ik vind het voor de volledige naam mooier om een wat langere naam te geven, maar ik kan me dus voorstellen dat het leuk klinkt )
Daan Dijn Door Fien Fiep Fleur Gail Griet Joan Joes Jools Juul Kaat Keet Lien Lies Loes Luus Loet Maan Maud Miek Mies Moon Moos Nief Nien Noor Nouk Pien Quinn Reeve Roos Saar Scout Sien Skout Soof Stien Suus Veer Vief Wies