Waterpokken en zwanger

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamamijn, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    mijn dochter heeft waterpokken, heb contact gehad met de huisarts ivm jonger zusje van 7 weken. Dit kon geen kwaad voor haar maar ik vroeg ook nog aan de huisarts of het kwaad kan voor een zwangere. Wij hebben nl morgen een feestje waar een zwangere aanwezig is, hij zei dat als ze als kind de waterpokken heeft gehad het niet schadelijk is voor haar en de ongeboren baby. Toch vind ik het een beetje eng. Wat zouden jullie doen wel of niet heen gaan

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik zou de betreffende persoon vragen of ze de waterpokken heeft gehad en uitleggen dat jouw dochter de waterpokken heeft. Je hoort haar reactie snel genoeg. En op basis daarvan zou ik beslissen of ik zou gaan als ik jou was

Persoonlijk zou ik mij niet druk maken als er nu een kind met waterpokken in mijn buurt komt omdat ik het al gehad heb.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik zou het aan haar vragen. Als ze het al gehad heeft, is er inderdaad geen enkel probleem.

4. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Oké bedankt, ga haar even vragen!

5. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Ik zou haar ook vragen.
    Ik ken namelijk de andere kant helaas goed... Ik moest destijds hals over kop naar het ziekenhuis omdat je binnen zoveel uur een antistoffenspuit moet hebben. Was geen pretje! ;)

Deel Deze Pagina