Korte kleding, wat kan wel/niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door Soturi, 20 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Ik heb even jullie algemene mening kunnen lezen. Maar de hoofdreden waarom ik vooral dit topic had geopend, was om de lengte van broekjes die ik graag draag in de zomer. Zelf vind ik het ook heerlijk om korte broekjes te dragen en ben ik ook meestal een van de eersten in mijn omgeving die de lange broek in de kast laat liggen.

Op de foto heb ik voorbeelden staan van wat ik graag draag/droeg. Ik weet nog niet hoe lang ik deze foto laat staan, ivm eventuele herkenbaarheid, ook al zijn het alleen broekjes.

Op de foto's was ik +- 18/19. En naarmate ik ouder word (nu halverwege de 20), ben ik er ook bewust van dat je met sommige dingen op een gegeven moment nu eenmaal minder tot niet meer weg komt. Iets met 'Hotter than my Daughter" situaties willen voorkomen. Al weet ik dat ik nog lang niet in die buurt zit en dat dat meestal ook extremen zijn.
    Nu zijn mijn broekjes wel íets langer. Maar eigenlijk ook niet eens zo heel veel. Hier draag ik dan meestal een simpel shirt op of een hemdje met brede banden en laat ik niet heel veel decollete zien gemiddeld.

2. Manque

Manque Niet meer actief

@Soturi, dat ziet er goed uit. Ik zou het misschien ook doen als ik jouw figuur had.

Soturi vindt dit leuk.
  3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik vind het er helemaal vanaf hangen naar welke gelegenheid je dit draagt. Werk? Wat mij betreft niet. Op een terrasje? Helemaal prima

4. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    In vrije tijd dan ook in dit geval.

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Nou, precies. Vind ik goed kunnen

Soturi vindt dit leuk.
  6. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Foto inmiddels verwijderd overigens. Mochten er meer nieuwsgierig zijn, dan plaats ik hem misschien morgen nog weer even.

7. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Met zulke benen zou ik zo'n broekje ook dragen.

Deel Deze Pagina