Hoi allemaal! Ik zit met een vraag. Mijn vriend en ik proberen al bijna een jaar om zwanger te worden. Niet elke maand wil dat lukken, omdat mijn vriend niet van "verplichte sex" houdt. Nu hebben we voor het eerst dat we echt om de dag sex hebben, maar dat zijn dan vaak vluggertjes, omdat mijn vriend bang is dat als het te lang duurt, dat ie dan weer gaat denken van "oja dit is verplicht" en dat ie zo weer op half zeven hangt.....dus dan maar een vluggertje. Kan je met vluggertjes ook zwanger worden? Wie kan mij hier antwoord op geven? Alvast bedankt, Natasha
Waarom zou je met vluggertjes niet zwanger kunnen worden? Als er zaad vrij komt dan is er altijd kans om zwanger te worden..... Wel is het zo dat als je opgewonden bent het "klimaat" in je lichaam optimaler is ofzoiets waardoor de zaadjes in een optimaler klimaat leven / zwemmen... Maar ook dat wil niks zeggen als er zaad bij komt dan is er altijd een kansje op zwangerschap of het nu een vluggertje is of gewoon een uitgebreide klus beurt...
Jip! Die van mij is tussen door de bezoek in gemaakt.( die waren er natuurlijk niet bij voordat ze kwamen he) Binnen 10 min haha dus het was echt effe snel gemaakt... afgelopen keer waren we 1 jaar al bezig en hadden even genoeg aan het uitgebereide werk. Beetje uit gewipt snappie ,vandaar die vluggertjes tussen door om het spannend te houden.