dag ik toch vamidag dat ik ongesteld geworde was... maar toen ging ik plasse en mijn urine is heeel licht van kleur..? en ik had egt veel wit slijm in mijn slipje? misschien beetje viese vraag maar ik had em al ergens gesteld maar dat duurt me wat te lang daarom dat ik het zo even doe... hopelijk ken iemand mij vertelle dat dit betekent? heb er normaal hellemaal geen last van, in elk geval niet zoveel dankje wel liefs shayenna
heey meis ik heb het ook sinds vandaag en gistere ontzettend veel slijm, met afvegen zit er echt veel aan, en in mijn slipje ook! moet aslt goed is vandaag ongie worden zo te zien aan me kaartje! en ben dat nog niet ook geen ongie gevoel. dusja wie weet... spannend! maar waarom er zoveel slijm is weet ik ook niet?
ja misschien is dat wel een goed teken naja dat hoop ik dan ..hhaha trouwens nog een vraag je tempratuur op mete hoe doeie dat dan? en wat is het normaale dan? en hoe hoog moet het zijn datje denkt van hmm kan misschien zijn omdat ik zwanger ben..? als je me niet begrijp probeer ik het wel beter uit te legen maar ik heb moeite met somige dinge goed te typen ahahah sorry voor het ongemak
vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie ga je je temp bijhouden, elke ochtend om ongeveer de zelfde tijd temperaturen! ( in de kont ) en het makkelijkste is om ook op die site ( fertilityfriend.nl ) je eigen aan te melden, daar kun je elke dag je temp in zetten, op het moment dat je je eisprong hebt, gaat je temp om hoog je temp moet dan ongeveer met 0,3 graden omhoog gaan, en die moet dan 3 dagen hoger blijven als je normale temperatuur! je temp blijft hoog tot dat je ongie gaat worden, zo gauw je ongie word daalt je temp weer naar je normale temperatuur! blijft je temp hoog en ben je nog niet ongie heb je mischien kans dat je zwanger bent, maar dat hoeft niet! zoiezo alstijd testen! hoop dat dit een beetje duidelijk voor je is? anders vraag maar dingen als iets niet duidelijk is!
hoi, een zwangerschap kan in het prille, begin inderdaad gepaard gaan met veel witverlies, ook bij een eisprong! maar voor de zekerheid zal een test meer uitsluitsel geven! succes liefs, lilliby
hey ja deze was heel duidelijk dankje wel... ik zou eigelijk wille testen mar denk dat ik dat maar niet doe hahaha
haha ik wacht ook nog even mischien dat ik zondag doe testen want heb de teste al in huis! haha spannend he! hoe oud ben je?
ik heb van de week ook al stiekum getest! maar ook nega! dusja idd over een paar dagen nog eens proberen mits je niet ongie bent natuurlijk haha!succes!